Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: badania telewizji

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Maj 12, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVN 24 pozostaje liderem kanałów informacyjnych. TVP Info na drugim miejscu

TVN 24 w grupie ogólnej 4+ miał w kwietniu średnio 4,73 proc. udziału (fot. Paweł Wodzyński/East News)

W kwietniu liderem wśród kanałów informacyjnych w grupie ogólnej 4+ i komercyjnej 16-59 był TVN 24. Większość stacji newsowych zanotowała gorsze wyniki niż rok temu, gdy przez wiele godzin w ciągu dnia relacjonowała wojnę w Ukrainie.

Pierwszy TVN 24 (TVN Warner Bros. Discovery) w grupie ogólnej 4+ miał w kwietniu średnio 4,73 proc. udziału wobec 5,89 proc. rok wcześniej. Drugi był naziemny TVP Info (Telewizja Polska) – 4,25 proc. (spadek z 5,85 proc.), a trzeci Polsat News (Telewizja Polsat) – 1,52 proc. (spadek z 2,18 proc.).

Czytaj też: Jerzy Kowalczyk oficjalnie redaktorem naczelnym "Dziennika Wschodniego"

Kolejne miejsca zajęły:

  • naziemne Wydarzenia 24 (Telewizja Polsat) – 0,63 proc. (w dół z 0,68 proc.),
  • TVN 24 BiS (TVN Warner Bros. Discovery) – 0,5 proc. (spadek z 0,68 proc.),
  • Polsat News 2 (Telewizja Polsat) – 0,1 proc. (spadek z 0,11 proc.),
  • TV Republika (Telewizja Republika) – 0,08 proc. (w dół z 0,1 proc.),
  • Telewizja wPolsce.pl (Fratria) – 0,03 proc. (w górę z 0,02 proc.),
  • Biznes 24 (Tier Investment) – 0,01 proc. (bez zmian)
  • i News 24 (Astro) – poniżej 0,01 proc. (bez zmian).

W grupie komercyjnej 16-59 TVN 24 miał z kolei 3,19 proc. udziału (spadek z 4,14 proc.), TVP Info – 2,05 proc. (3,36 proc. rok wcześniej), a Polsat News – 1,15 proc. (spadek z 1,95 proc.).

Dane: Nielsen Media.

Czytaj też: Disney+ stracił w pierwszym kwartale 4 mln subskrybentów. I podniesie ceny

(MNIE, 12.05.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.