TVN 24 pozostaje liderem kanałów informacyjnych. TVP Info na drugim miejscu
TVN 24 w grupie ogólnej 4+ miał w kwietniu średnio 4,73 proc. udziału (fot. Paweł Wodzyński/East News)
W kwietniu liderem wśród kanałów informacyjnych w grupie ogólnej 4+ i komercyjnej 16-59 był TVN 24. Większość stacji newsowych zanotowała gorsze wyniki niż rok temu, gdy przez wiele godzin w ciągu dnia relacjonowała wojnę w Ukrainie.
Pierwszy TVN 24 (TVN Warner Bros. Discovery) w grupie ogólnej 4+ miał w kwietniu średnio 4,73 proc. udziału wobec 5,89 proc. rok wcześniej. Drugi był naziemny TVP Info (Telewizja Polska) – 4,25 proc. (spadek z 5,85 proc.), a trzeci Polsat News (Telewizja Polsat) – 1,52 proc. (spadek z 2,18 proc.).
Czytaj też: Jerzy Kowalczyk oficjalnie redaktorem naczelnym "Dziennika Wschodniego"
Kolejne miejsca zajęły:
- naziemne Wydarzenia 24 (Telewizja Polsat) – 0,63 proc. (w dół z 0,68 proc.),
- TVN 24 BiS (TVN Warner Bros. Discovery) – 0,5 proc. (spadek z 0,68 proc.),
- Polsat News 2 (Telewizja Polsat) – 0,1 proc. (spadek z 0,11 proc.),
- TV Republika (Telewizja Republika) – 0,08 proc. (w dół z 0,1 proc.),
- Telewizja wPolsce.pl (Fratria) – 0,03 proc. (w górę z 0,02 proc.),
- Biznes 24 (Tier Investment) – 0,01 proc. (bez zmian)
- i News 24 (Astro) – poniżej 0,01 proc. (bez zmian).
W grupie komercyjnej 16-59 TVN 24 miał z kolei 3,19 proc. udziału (spadek z 4,14 proc.), TVP Info – 2,05 proc. (3,36 proc. rok wcześniej), a Polsat News – 1,15 proc. (spadek z 1,95 proc.).
Dane: Nielsen Media.
Czytaj też: Disney+ stracił w pierwszym kwartale 4 mln subskrybentów. I podniesie ceny
(MNIE, 12.05.2023)