Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Maj 09, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Sędzia wróg" miniserialem wideo Sport.pl o przemocy wobec sędziów piłkarskich

Miniserial "Sędzia wróg" składa się z czterech 15-minutowych odcinków (fot. materiały prasowe)

Sport.pl przygotował miniserial wideo "Sędzia wróg", poruszający temat przemocy fizycznej i werbalnej w stosunku do sędziów niższych lig piłkarskich.

Jego autorem jest Krzysztof Smajek ze Sport.pl. "Inspiracją do zajęcia się tym tematem były publikacje Rafała Rostkowskiego, który od dawna zwraca uwagę na problemy, z jakimi borykają się sędziowie piłkarscy w niższych ligach. Uznałem, że jest to temat ważny społecznie i zasługuje na szersze omówienie" – wyjaśnił w komunikacie prasowym Smajek, nad serialem pracujący przez kilka miesięcy.

Czytaj też: "NIE" ma nowego naczelnego. To Waldemar Kuchanny. Urban pozostanie naczelnym honorowym

Miniserial "Sędzia wróg", który miał premierę w poniedziałek 8 maja, składa się z czterech 15-minutowych odcinków. Na jego potrzeby powstała strona Sedziawrog.Sport.pl, gdzie dostępne są wszystkie teksty i materiały wideo związane z projektem. Obok serialu można skorzystać z zamieszczonych na stronie działań redakcyjnych – autorzy Sport.pl stworzyli teksty dotyczące patologicznych zachowań skierowanych przeciwko sędziom.

Premierze towarzyszą działania promocyjne na Sport.pl, m.in. interaktywny quiz sportowy, a także banery z przyśpiewkami kibicowskimi o sędziach. Spot promujący produkcję Sport.pl pojawi się w emitowanej w obiektach sportowych Move TV, a także w stołecznej komunikacji miejskiej.

Czytaj też: Nowy "Press": Bianka Zalewska i jej dwa światy, Duklanowski od wrzutek, tata Maty i kryminały

(KOZ, 09.05.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.