Eksperci oceniają odważne zmiany na Gazeta.pl  |  Tygodniki przygotowują wydania na majówkę  |  Radiowa Czwórka z cyklem koncertów  |  Cztery agencje w przetargu  |  Plany zespołu "Głosu Skierniewic"  |  TVP 1 pokaże koncert "Tysiąclecie Korony Polskiej"  |  Talent show TVN stracił widzów  |  Premiera programu kulinarnego TVP VOD  |  Polska spółka nadawcy Stars.tv zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność serialu TVP 2 "Na sygnale" w pierwszym kwartale  |  Zestawienie serwisów dla kobiet  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w marcu  |  Biuro 2increatives sięga po AI  |  Kamis rusza  |  Heart & Science i Gutenberg  |  Marka Dobra Kaloria klientem  |  Grupa Maspex  |  Leo Warsaw przygotowała kampanię  |  BBC w Holandii działa pod nowym szyldem  |  Globalny dyrektor kreatywny agencji JKR  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Eksperci oceniają odważne zmiany na Gazeta.pl  |  Tygodniki przygotowują wydania na majówkę  |  Radiowa Czwórka z cyklem koncertów  |  Cztery agencje w przetargu  |  Plany zespołu "Głosu Skierniewic"  |  TVP 1 pokaże koncert "Tysiąclecie Korony Polskiej"  |  Talent show TVN stracił widzów  |  Premiera programu kulinarnego TVP VOD  |  Polska spółka nadawcy Stars.tv zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność serialu TVP 2 "Na sygnale" w pierwszym kwartale  |  Zestawienie serwisów dla kobiet  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w marcu  |  Biuro 2increatives sięga po AI  |  Kamis rusza  |  Heart & Science i Gutenberg  |  Marka Dobra Kaloria klientem  |  Grupa Maspex  |  Leo Warsaw przygotowała kampanię  |  BBC w Holandii działa pod nowym szyldem  |  Globalny dyrektor kreatywny agencji JKR  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Eksperci oceniają odważne zmiany na Gazeta.pl  |  Tygodniki przygotowują wydania na majówkę  |  Radiowa Czwórka z cyklem koncertów  |  Cztery agencje w przetargu  |  Plany zespołu "Głosu Skierniewic"  |  TVP 1 pokaże koncert "Tysiąclecie Korony Polskiej"  |  Talent show TVN stracił widzów  |  Premiera programu kulinarnego TVP VOD  |  Polska spółka nadawcy Stars.tv zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność serialu TVP 2 "Na sygnale" w pierwszym kwartale  |  Zestawienie serwisów dla kobiet  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w marcu  |  Biuro 2increatives sięga po AI  |  Kamis rusza  |  Heart & Science i Gutenberg  |  Marka Dobra Kaloria klientem  |  Grupa Maspex  |  Leo Warsaw przygotowała kampanię  |  BBC w Holandii działa pod nowym szyldem  |  Globalny dyrektor kreatywny agencji JKR  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Maj 08, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Paramount oficjalnie kończy serial "Yellowstone" na piątym sezonie

Kevin Costner jest główną gwiazdą serii, ale nie jest pewne, czy wróci na ostatni sezon (screen: YouTube/Yellowstone)

Paramount na piątym sezonie oficjalnie kończy serial "Yellowstone". Jeszcze nienakręcona seria ma mieć premierę w listopadzie. Nieoficjalne doniesienia o skasowaniu produkcji zostały tym samym potwierdzone. Główną przyczyną są nieporozumienia pomiędzy twórcą serialu Taylorem Sheridanem a jego gwiazdą - Kevinem Costnerem.

Zdjęcia wystartują w sierpniu. Nie wiadomo, w jakim stopniu Costner będzie uczestniczyć w produkcji. Jeżeli aktor nie wróci na plan zajdzie potrzeba gruntownego przebudowania historii. To z kolei może okazać się niemożliwe, jeżeli przedłuży się trwający strajk scenarzystów.

Według amerykańskich serwisów branżowych Paramount już zamówił sequel, który miałby zadebiutować w grudniu, a w nim główną rolę zagrałby Matthew McConaughey. Na razie projekt nie ma tytułu. W serialu miałyby pojawić się postacie z oryginalnego "Yellowstone".

Czytaj też: Rozmowy Michała Olszańskiego wróciły na antenę Radia 357. Ostatnio były tylko w podcastach

Taylor Sheridan ma obecnie ogromny kontrakt z Paramount, w ramach którego wypuścił prequele "Yellowstone" - "1883" i "1923”, a także seriale "Burmistrz Kingstown" i "Tulsa King”. W planach "Lioness", "Land Man” i "Lawmen: Bass Reeves”, a kilka innych jest w opracowaniu.

Sequel "Yellowstone", tak jak poprzednicy, miałby trafić do serwisu Paramount+. W Polsce serial jest w ofercie SkyShowtime.

(MAC, 08.05.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.