Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 28, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Katarzyna Spałek head of social media w MullenLowe Warsaw

Przez ostatnie dziewięć lat Katarzyna Spałek pracowała w Dentsu – ostatnio jako account supervisor (fot. materiały prasowe)

Katarzyna Spałek jako head of social media dołączyła do zespołu digital agencji MullenLowe Warsaw.

Na nowo utworzonym stanowisku powierzono jej zadanie koordynacji komunikacji social mediów oraz projektów influencer i gaming marketingu dla klientów agencji.

Czytaj też: Monika Wagner przechodzi z F25 do Oto Film, pokieruje zespołem produkcji

Przez ostatnie dziewięć lat Katarzyna Spałek pracowała w Dentsu – ostatnio jako account supervisor – i odpowiadała głównie za projekty social media, m.in. dla klientów: Grupa Polsat Plus, Esoleo, Telewizja Polsat, L’Oréal, W. Kruk, Vistula, Alma, Kruszwica (Finuu), Intersnack (Przysnacki), AVON, Biedronka, Auchan. Wcześniej pracowała także w Akon Marketing Partners (dla Henkel, Bic i Nestlé) oraz w Socializer.

MullenLowe realizuje kampanie w zakresie social media m.in. dla Kinder (Ferrero), Douglas Polska, Pattex (Henkel), Maybelline (L’Oréal) czy Delikatesów Centrum.

Czytaj też: Jan Śpiewak zgłasza do prokuratury szefów Kanału Sportowego za promocję alkoholu

(AMS, 28.04.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.