Joanna Brodzik promuje Uzdrovisco zdjęciami bez retuszu. Żeby było "naturalnie"

W pierwszych działaniach promocyjnych Joanna Brodzik promuje linię Bioklinika (fot. materiały prasowe)
Joanna Brodzik została ambasadorką marki Uzdrovisco. Firma razem z aktorką podjęła decyzję, aby w działaniach promocyjnych wykorzystywać zdjęcia bez retuszu.
Uzdrovisco to marka oferująca szeroką gamę kosmetyków naturalnych do pielęgnacji twarzy. Firma pozycjonuje się jako "rzetelna i innowacyjna". Monika Spinek, założycielka marki, podkreśla, że Joanna Brodzik idealnie wpisuje się w DNA Uzdrovisca.
Czytaj też: Sieć Lidl startuje z nową kampanią wizerunkową. Gdzie idzie Krysia?
Joanna Brodzik rozpoczęła współpracę od promowania linii Bioklinika, opracowanej z myślą o kobietach w wieku okołomenopauzalnym i postmenopauzalnym. Aktorka wraz z Uzdrovisco zdecydowała się na publikację zdjęć reklamowych bez retuszu, aby w ten sposób podkreślić "naturalne piękno, jakimi emanują dojrzałe kobiety".
(KAP, 25.04.2023)
