Grupa Eurozet z nową dyrektorką  |  Co-CEO w firmie Better  |  Muzyczny talent show w Netflixie  |  Wywiady Piotra Jędrzejka w Meloradiu  |  "Yellowstone" z Costnerem i "Belfer" ze Stuhrem  |  Nowi autorzy dołączają do portalu Holistic News  |  Nagrody im. Samuela Lindego  |  Legia najbardziej medialnym klubem, Lewandowski piłkarzem  |  Sztuczna inteligencja nie budzi zaufania  |  Account director w VerdeAgency  |  Dentsu tworzy centra  |  Zarząd AMS  |  Apple i Meta będą karane za nieprzestrzeganie przepisów UE  |  Proces Evana Gershkovicha przed rosyjskim sądem za zamkniętymi drzwiami  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa Eurozet z nową dyrektorką  |  Co-CEO w firmie Better  |  Muzyczny talent show w Netflixie  |  Wywiady Piotra Jędrzejka w Meloradiu  |  "Yellowstone" z Costnerem i "Belfer" ze Stuhrem  |  Nowi autorzy dołączają do portalu Holistic News  |  Nagrody im. Samuela Lindego  |  Legia najbardziej medialnym klubem, Lewandowski piłkarzem  |  Sztuczna inteligencja nie budzi zaufania  |  Account director w VerdeAgency  |  Dentsu tworzy centra  |  Zarząd AMS  |  Apple i Meta będą karane za nieprzestrzeganie przepisów UE  |  Proces Evana Gershkovicha przed rosyjskim sądem za zamkniętymi drzwiami  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa Eurozet z nową dyrektorką  |  Co-CEO w firmie Better  |  Muzyczny talent show w Netflixie  |  Wywiady Piotra Jędrzejka w Meloradiu  |  "Yellowstone" z Costnerem i "Belfer" ze Stuhrem  |  Nowi autorzy dołączają do portalu Holistic News  |  Nagrody im. Samuela Lindego  |  Legia najbardziej medialnym klubem, Lewandowski piłkarzem  |  Sztuczna inteligencja nie budzi zaufania  |  Account director w VerdeAgency  |  Dentsu tworzy centra  |  Zarząd AMS  |  Apple i Meta będą karane za nieprzestrzeganie przepisów UE  |  Proces Evana Gershkovicha przed rosyjskim sądem za zamkniętymi drzwiami  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 24, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Sieć Lidl startuje z nową kampanią wizerunkową. Gdzie idzie Krysia?

Lidl w kampanii przekonuje, że tam właśnie się idzie na prawdziwe zakupy (fot. materiały prasowe)

„Krysia, gdzie ty idziesz?” zastanawia się główna bohaterka w nowym spocie reklamowym sieci Lidl.

Sieć przekonuje, że choć na co dzień każdy chodzi, dokąd chce, to na prawdziwe zakupy idzie się do Lidla, bo to tam czekają świeże warzywa i owoce, chrupiące pieczywo, a przede wszystkim atrakcyjne rabaty.

Czytaj też: Zarząd Dziadka do orzechów sp. z o.o. zapowiada kroki prawne wobec byłego prezesa agencji

Lidl Polska rozpoczął nową kampanię wizerunkową. Główną bohaterką pierwszego spotu sieci jest Krystyna, która odwiedza wiele lokalizacji. I choć idzie w różne miejsca, przemierza miasta, góry i pustynie, to jednak prawdziwe zakupy robi w Lidlu. Nowy spot sieci jest pełen dynamizmu i humoru. To pierwszy z zaprezentowanych filmów – już wkrótce do Krystyny dołączy Piotrek, który również wyrusza w drogę po  produkty do Lidla.

Nowa odsłona kampanii wizerunkowej Lidla została zaplanowana w telewizji, gazetkach, digitalu oraz mediach społecznościowych. W ramach kampanii we współpracy z agencją GPD powstały do tej pory dwa spoty telewizyjne.

Czytaj też: Ten przystanek w Katowicach oszczędza wodę i chłodzi. AMS postawił go w Katowicach

(AMS, 24.04.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.