Sieć Lidl startuje z nową kampanią wizerunkową. Gdzie idzie Krysia?
Lidl w kampanii przekonuje, że tam właśnie się idzie na prawdziwe zakupy (fot. materiały prasowe)
„Krysia, gdzie ty idziesz?” zastanawia się główna bohaterka w nowym spocie reklamowym sieci Lidl.
Sieć przekonuje, że choć na co dzień każdy chodzi, dokąd chce, to na prawdziwe zakupy idzie się do Lidla, bo to tam czekają świeże warzywa i owoce, chrupiące pieczywo, a przede wszystkim atrakcyjne rabaty.
Czytaj też: Zarząd Dziadka do orzechów sp. z o.o. zapowiada kroki prawne wobec byłego prezesa agencji
Lidl Polska rozpoczął nową kampanię wizerunkową. Główną bohaterką pierwszego spotu sieci jest Krystyna, która odwiedza wiele lokalizacji. I choć idzie w różne miejsca, przemierza miasta, góry i pustynie, to jednak prawdziwe zakupy robi w Lidlu. Nowy spot sieci jest pełen dynamizmu i humoru. To pierwszy z zaprezentowanych filmów – już wkrótce do Krystyny dołączy Piotrek, który również wyrusza w drogę po produkty do Lidla.
Nowa odsłona kampanii wizerunkowej Lidla została zaplanowana w telewizji, gazetkach, digitalu oraz mediach społecznościowych. W ramach kampanii we współpracy z agencją GPD powstały do tej pory dwa spoty telewizyjne.
Czytaj też: Ten przystanek w Katowicach oszczędza wodę i chłodzi. AMS postawił go w Katowicach
(AMS, 24.04.2023)