Polscy dziennikarze i politycy zakładają konta na Bluesky  |  Wzrosły przychody cyfrowe "GW"  |  Przestępcy próbują wyłudzać dane od wydawców  |  Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Polscy dziennikarze i politycy zakładają konta na Bluesky  |  Wzrosły przychody cyfrowe "GW"  |  Przestępcy próbują wyłudzać dane od wydawców  |  Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Polscy dziennikarze i politycy zakładają konta na Bluesky  |  Wzrosły przychody cyfrowe "GW"  |  Przestępcy próbują wyłudzać dane od wydawców  |  Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: internet

Dział: INTERNET

Dodano: Kwiecień 24, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Łukasz Kadziewicz prowadzi w Onecie czwartą edycję programu "Pasja w podróży"

Były siatkarz Łukasz Kadziewicz ma w Onecie coraz więcej obowiązków (fot. materiały prasowe)

Ruszyła czwarta edycja podróżniczego projektu "Pasja w podróży". Nowym prowadzącym cyklu jest Łukasz Kadziewicz. Poprzednio program prowadziła Odeta Moro.

Projekt Onetu i Bridgestone zabiera oglądających w podróż w poszukiwaniu nowych pasji – widzowie poznają wyjątkowe trasy, ciekawe miejsca oraz inspirujące osoby warte poznania. Na projekt "Pasja w podróży” składają się wideoreportaże, artykuły i materiały making of, które można znaleźć w serwisie Pasjawpodrozy.onet.pl.

Kolejny program Kadziewicza w Onecie

W pierwszym odcinku Łukasz Kadziewicz wspólnie z Navalem (Pawłem Mateńczukiem) – byłym żołnierzem jednostki GROM, pozna, czym jest survival, a także jak przygotować się do samotnej nocy w lesie. W kolejnych odcinkach poznamy tzw. rowerową ścianę wschodnią, jak wygląda praca w gospodarstwie rolnym oraz zimowe aktywności nad Bałtykiem.

Czytaj też: Tomasz Lis u Smokowskiego w Kanale Sportowym: "Jestem byłym dziennikarzem"

Łukasz Kadziewicz został już w Onecie prowadzącym programów "Misja sport", "Onet rano" czy "Misja siatka".

– Wspólnie z redakcją Onet Podróże stworzyliśmy mapę 100 lokalizacji w Polsce, które rekomendujemy odwiedzić. Na przestrzeni lat projekt ewoluował od idei slow travel po nieoczywiste kierunki podróży. W ich trakcie możemy doświadczyć nietuzinkowych pasji inspirujących nas do działania – mówi Agnieszka Michota, brand manager Bridgestone Europe East Region. 

Bridgestone jest wiodącym producentem opon i wyrobów z gumy oraz dostawcą rozwiązań w zakresie zrównoważonej mobilności. Koncern powstał w Japonii w 1931 roku. Obecnie należy do niego 180 fabryk i centrów badawczo-rozwojowych oraz zatrudnia ponad 138 tys. pracowników na całym świecie. Bridgestone od 2014 roku jest globalnym partnerem Międzynarodowego Komitetu Olimpijskiego.

Czytaj też: Fundacja Wysokich Obcasów kończy działalność. "Nieaktywna od kilku miesięcy organizacja"

(MAC, 24.04.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.