Supermarket delio w nowej kampanii przekonuje, że zakupy to nie zapasy
W kampanii delio porusza problem marnotrawstwa jedzenia, przekonuje też że korzystanie z zakupów online jest wygodne i szybkie. Informuje też, że jedną z głównych zalet platformy jest niski próg darmowej dostawy, wynoszący 80 zł. Dzięki temu klienci supermarketu online mogą robić mniejsze zakupy bez dodawania do koszyka niepotrzebnych rzeczy, które następnie marnują się w lodówce. W ten sposób mogą kupować częściej, ale rozsądniej i tyle, ile rzeczywiście potrzebują (fot. materiały prasowe)
„Zakupy to nie zapasy” - pod tym hasłem realizowana jest kampania promująca platformę delio. W jej ramach supermarket online zachęca do robienia przemyślanych zakupów.
W kampanii delio porusza problem marnotrawstwa jedzenia, przekonuje też że korzystanie z zakupów online jest wygodne i szybkie. Informuje też, że jedną z głównych zalet platformy jest niski próg darmowej dostawy, wynoszący 80 zł. Dzięki temu klienci supermarketu online mogą robić mniejsze zakupy bez dodawania do koszyka niepotrzebnych rzeczy, które następnie marnują się w lodówce. W ten sposób mogą kupować częściej, ale rozsądniej i tyle, ile rzeczywiście potrzebują.
Za stworzenie platformy komunikacji "Zakupy z głową" oraz koncept kreatywny kampanii 360 odpowiada agencja Stor9. Produkcją wszystkich spotów (digital oraz kino) i sesji zdjęciowej zajął się dom produkcyjny 9Production, a zakup mediów był po stronie agencji Zenith.
(AMS, 18.04.2023)