Next Level Agency stworzyła komunikacją gamingową dla Black Energy Drink

W działaniach promocyjnych biorą udział influencerzy związani z grami komputerowymi (fot. materiały prasowe)
Black Energy Drink rusza z długofalową komunikacją dla graczy pod hasłem "Króluj w grach", która została opracowana i jest realizowana przez Next Level Agency.
Komunikacja skierowana do graczy została stworzona jako rozszerzenie idei marki King of the night. W ramach akcji zaplanowano wydanie serii poradników o grach, aktywacje influencerów, konkursy z wiedzy o grach czy produkowane na zamówienie nagrody.
Aktywności zostały stworzone z myślą zarówno o nowych, jak i doświadczonych graczach. Projekt angażuje wielu influencerów, dzielących się swoją wiedzą i pasją na różnych typach i w różnych tytułach gier - tak aby większość fanów gier znalazła coś dla siebie. Są to m.in. Kaftann, Kromka, Lutel, KamilEater, Lucek i Kasix.
(KAP, 18.04.2023)
