Edyta Pytlewska-Mele przeszła z Disneya do SkyShowtime
W SkyShowtime Edyta Pytlewska-Mele odpowiada za kształtowanie strategii contentu i dobór treści dostępnych w regionie (fot. materiały prasowe)
Edyta Pytlewska-Mele, dotychczas VP & general manager networks w The Walt Disney Company, została regional content director na Europę Środkowo-Wschodnią w SkyShowtime – dowiedział się "Presserwis".
W SkyShowtime Edyta Pytlewska-Mele odpowiada za kształtowanie strategii contentu i dobór treści dostępnych w regionie.
Edyta Pytlewska-Mele w The Walt Disney Company ostatnio m.in. nadzorowała zespoły odpowiadające za treści w Disney+ i zarządzała strategią kanałów Disneya w zakresie programowania, marketingu i badań.
Czytaj też: TVN 24 liderem kanałów informacyjnych. Wygrywa z drugim TVP Info
Pytlewska-Mele od 2006 roku pracowała w Fox International Channels. W latach 2014-2019 była programming & acquisitions director na Europę Środkową. Po przejęciu Foxa przez Disneya objęła stanowisko VP & general manager networks.
W zespole SkyShowtime w Polsce pracują także Marta Książek (distribution and partnership manager), Agnieszka Pelc-Sławińska (regional PR & communications manager), Katarzyna Dmochowska (social media manager), Agata Oleszkiewicz regional marketing & partnership manager) i Damian Grzesiński (regional marketing manager).
Serwis SkyShowtime to wspólne przedsięwzięcie amerykańskich koncernów Comcast i Paramount. W Polsce platforma streamingowa ruszyła 14 lutego. Jej miesięczna subskrypcja kosztuje 24,99 zł.
Czytaj też: Amerykańskie organizacje medialne rezygnują ze współpracy z Twitterem
(KOZ, 17.04.2023)