Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" na Państwa skrzynki wracamy już w poniedziałek  |  Nie zamówiłeś jeszcze newslettera z materiałami, o których potem mówią inni? Kliknij tutaj  |  Zapraszamy również na naszego Facebooka i platformę X – podyskutujmy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" na Państwa skrzynki wracamy już w poniedziałek  |  Nie zamówiłeś jeszcze newslettera z materiałami, o których potem mówią inni? Kliknij tutaj  |  Zapraszamy również na naszego Facebooka i platformę X – podyskutujmy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" na Państwa skrzynki wracamy już w poniedziałek  |  Nie zamówiłeś jeszcze newslettera z materiałami, o których potem mówią inni? Kliknij tutaj  |  Zapraszamy również na naszego Facebooka i platformę X – podyskutujmy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Temat: badania telewizji

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Kwiecień 17, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVN 24 liderem kanałów informacyjnych. Wygrywa z drugim TVP Info

TVN 24 w grupie ogólnej 4+ miał średnio 4,9 proc. udziału (screen: YouTube/archiwum radia)

W marcu liderem wśród kanałów informacyjnych w grupie ogólnej 4+ i komercyjnej 16-59 był TVN 24. Większość stacji newsowych zanotowała gorsze wyniki niż rok temu, gdy relacjonowała początek wojny w Ukrainie.

Pierwszy TVN 24 (TVN Warner Bros. Discovery) w grupie ogólnej 4+ miał w marcu średnio 4,9 proc. udziału wobec 6,8 proc. rok wcześniej. Drugi był naziemny TVP Info (Telewizja Polska) – 4,63 proc. (spadek 7,93 proc.), a trzeci Polsat News (Telewizja Polsat) – 1,57 proc. (spadek z 2,98 proc.).

Czytaj też: Tomasz Lis usłyszał prokuratorski zarzut reklamowania alkoholu w "Newsweeku"

Kolejne miejsca zajęły:

  • naziemne Wydarzenia 24 (Telewizja Polsat) – 0,65 proc. (spadek z 0,84 proc.),
  • TVN 24 BiS (TVN Warner Bros. Discovery) – 0,5 proc. (spadek z 1,14 proc.),
  • Polsat News 2 (Telewizja Polsat) – 0,1 proc. (spadek z 0,11 proc.),
  • TV Republika (Telewizja Republika) – 0,09 proc. (spadek z 0,1 proc.),
  • Telewizja wPolsce.pl (Fratria) – 0,03 proc. (w górę z 0,02 proc.),
  • Biznes 24 (Tier Investment) – 0,01 proc. (bez zmian)
  • i News 24 (Astro) – poniżej 0,01 proc. (stacja jest monitorowana od kwietnia 2022).

W grupie komercyjnej 16-59 TVN 24 miał z kolei 3,27 proc. udziału (spadek z 5,9 proc.), TVP Info – 2,24 proc. (5,53 proc. rok wcześniej), a Polsat News – 1,22 proc. (spadek z 3,22 proc.).

Dane: Nielsen Media.

Czytaj też: Bogusław Chrabota przeprasza za zamieszczenie tekstu Jacka Kurskiego w "Rzeczpospolitej"

(MNIE, 17.04.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.