TVN 24 liderem kanałów informacyjnych. Wygrywa z drugim TVP Info
TVN 24 w grupie ogólnej 4+ miał średnio 4,9 proc. udziału (screen: YouTube/archiwum radia)
W marcu liderem wśród kanałów informacyjnych w grupie ogólnej 4+ i komercyjnej 16-59 był TVN 24. Większość stacji newsowych zanotowała gorsze wyniki niż rok temu, gdy relacjonowała początek wojny w Ukrainie.
Pierwszy TVN 24 (TVN Warner Bros. Discovery) w grupie ogólnej 4+ miał w marcu średnio 4,9 proc. udziału wobec 6,8 proc. rok wcześniej. Drugi był naziemny TVP Info (Telewizja Polska) – 4,63 proc. (spadek 7,93 proc.), a trzeci Polsat News (Telewizja Polsat) – 1,57 proc. (spadek z 2,98 proc.).
Czytaj też: Tomasz Lis usłyszał prokuratorski zarzut reklamowania alkoholu w "Newsweeku"
Kolejne miejsca zajęły:
- naziemne Wydarzenia 24 (Telewizja Polsat) – 0,65 proc. (spadek z 0,84 proc.),
- TVN 24 BiS (TVN Warner Bros. Discovery) – 0,5 proc. (spadek z 1,14 proc.),
- Polsat News 2 (Telewizja Polsat) – 0,1 proc. (spadek z 0,11 proc.),
- TV Republika (Telewizja Republika) – 0,09 proc. (spadek z 0,1 proc.),
- Telewizja wPolsce.pl (Fratria) – 0,03 proc. (w górę z 0,02 proc.),
- Biznes 24 (Tier Investment) – 0,01 proc. (bez zmian)
- i News 24 (Astro) – poniżej 0,01 proc. (stacja jest monitorowana od kwietnia 2022).
W grupie komercyjnej 16-59 TVN 24 miał z kolei 3,27 proc. udziału (spadek z 5,9 proc.), TVP Info – 2,24 proc. (5,53 proc. rok wcześniej), a Polsat News – 1,22 proc. (spadek z 3,22 proc.).
Dane: Nielsen Media.
Czytaj też: Bogusław Chrabota przeprasza za zamieszczenie tekstu Jacka Kurskiego w "Rzeczpospolitej"
(MNIE, 17.04.2023)