Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 13, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Warka promuje nowy napój energetyczny w trakcie turnieju Planet of Gamers Cup

Rozgrywki można będzie obejrzeć na żywo na Facebooku projektu, na Twitchu i YouTube Polsat Games oraz na livestreamach każdego z twórców (screen: YouTube/Planet of Gamers)

16 kwietnia odbędzie się trzecia edycja turnieju Warka Planet of Gamers Cup. Wspierać go będzie nowy produkt Warki – Warka 0.0% Energy, promowany w trakcie wydarzenia.

Warka 0.0% Energy jest odpowiedzią na zainteresowanie kategorią napojów energetycznych m.in. w grupie tzw. młodych dorosłych.

Czytaj też: "Żubr przegania żywiec" najnowszym spotem Kompanii Piwowarskiej

Pomysłodawcą wydarzenia, w którym gracze rywalizują w czterech grach ("CS:GO", "Tekken 7", "Assetto Corsa", "Move or Die") jest marka Warka. Przy realizacji działań współpracują: 2012 Agency, Twin i Frenzy. Działania PR prowadzi agencja Hope. Media planuje i kupuje Starcom.

Rozgrywki można będzie obejrzeć na żywo na Facebooku projektu, na Twitchu i YouTube Polsat Games oraz na livestreamach każdego z twórców. Wśród influencerów, którzy wezmą udział w turnieju, znajdą się m.in. Xayoo i Olsza, Pago i Kinga Kujawska, Jcob i Yoshi, Cinkrof i Navcia. Prowadzącym wydarzenie będzie Krzysztof Ibisz.

Czytaj też: Iwona Radziszewska dołącza do CEC Group. Pracowała w "Faktach" i "Wiadomościach"

(KAP, 13.04.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.