Warka promuje nowy napój energetyczny w trakcie turnieju Planet of Gamers Cup
Rozgrywki można będzie obejrzeć na żywo na Facebooku projektu, na Twitchu i YouTube Polsat Games oraz na livestreamach każdego z twórców (screen: YouTube/Planet of Gamers)
16 kwietnia odbędzie się trzecia edycja turnieju Warka Planet of Gamers Cup. Wspierać go będzie nowy produkt Warki – Warka 0.0% Energy, promowany w trakcie wydarzenia.
Warka 0.0% Energy jest odpowiedzią na zainteresowanie kategorią napojów energetycznych m.in. w grupie tzw. młodych dorosłych.
Czytaj też: "Żubr przegania żywiec" najnowszym spotem Kompanii Piwowarskiej
Pomysłodawcą wydarzenia, w którym gracze rywalizują w czterech grach ("CS:GO", "Tekken 7", "Assetto Corsa", "Move or Die") jest marka Warka. Przy realizacji działań współpracują: 2012 Agency, Twin i Frenzy. Działania PR prowadzi agencja Hope. Media planuje i kupuje Starcom.
Rozgrywki można będzie obejrzeć na żywo na Facebooku projektu, na Twitchu i YouTube Polsat Games oraz na livestreamach każdego z twórców. Wśród influencerów, którzy wezmą udział w turnieju, znajdą się m.in. Xayoo i Olsza, Pago i Kinga Kujawska, Jcob i Yoshi, Cinkrof i Navcia. Prowadzącym wydarzenie będzie Krzysztof Ibisz.
Czytaj też: Iwona Radziszewska dołącza do CEC Group. Pracowała w "Faktach" i "Wiadomościach"
(KAP, 13.04.2023)