Grupa Eurozet z nową identyfikacją wizualną. Wprowadza nowy logotyp, bo już jest razem z Agorą
Nowe logo Grupy Eurozet nawiązuje do poprzedniego logo Eurozetu (fot. materiały prasowe)
Grupa Eurozet wprowadza nowy logotyp, który zaczął obowiązywać od 31 marca. To efekt przejęcia udziałów Eurozetu przez Agorę.
– Jednym z efektów połączenia struktur Eurozetu i Grupy Radiowej Agora jest stworzenie wspólnej identyfikacji wizualnej pod szyldem Grupa Eurozet – poinformował Michał Aleksandrowicz, rzecznik prasowy Grupy Eurozet. – Nowy znak ściśle nawiązuje do dotychczasowego znaku graficznego z charakterystycznym czerwonym nawiasem. Kolejnym etapem działań komunikacyjnych będzie implementacja nowego logotypu i stworzenie nowej korporacyjnej strony internetowej.
Czytaj też: RMF FM znów najbardziej opiniotwórczym medium w Polsce. "Press" drugi w swojej kategorii
Agora SA przejęła 27 lutego 2023 roku 11 proc. udziałów w Eurozet sp. z o.o., stając się większościowym udziałowcem (51 proc.) spółki. Decyzję o wspólnej identyfikacji Eurozetu i Grupy Radiowej Agora oraz przyjęciu wspólnej marki Grupa Eurozet podjęto 1 marca.
Grupa Eurozet ma nowy logotyp! Kolejnym etapem połączenia struktur Eurozetu i Grupy Radiowej Agora pod jednym szyldem będzie stworzenie nowej korporacyjnej strony internetowej - https://t.co/Rc9eCJrPAC pic.twitter.com/1lQQUI1zet
— Agora SA (@Agora_SA) March 30, 2023
W skład Grupy Eurozet wchodzi obecnie dziewięć stacji radiowych: Radio Zet, Tok FM, Złote Przeboje, Antyradio, Radio Plus, Meloradio, Radio Pogoda, Rock Radio i Chillizet, serwis muzyczno-podcastowy Tuba oraz serwisy internetowe, w tym m.in.: Radiozet.pl, Tokfm.pl, Planeta.pl i Antyradio.pl.
Czytaj też: Część pracowników TVN Warner Bros. Discovery otrzymała akcje amerykańskiego właściciela
(PAR, 01.04.2023)