Temat: radio

Dział: RADIO

Dodano: Kwiecień 01, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Grupa Eurozet z nową identyfikacją wizualną. Wprowadza nowy logotyp, bo już jest razem z Agorą

Nowe logo Grupy Eurozet nawiązuje do poprzedniego logo Eurozetu (fot. materiały prasowe)

Grupa Eurozet wprowadza nowy logotyp, który zaczął obowiązywać od 31 marca. To efekt przejęcia udziałów Eurozetu przez Agorę.

– Jednym z efektów połączenia struktur Eurozetu i Grupy Radiowej Agora jest stworzenie wspólnej identyfikacji wizualnej pod szyldem Grupa Eurozet – poinformował Michał Aleksandrowicz, rzecznik prasowy Grupy Eurozet. – Nowy znak ściśle nawiązuje do dotychczasowego znaku graficznego z charakterystycznym czerwonym nawiasem. Kolejnym etapem działań komunikacyjnych będzie implementacja nowego logotypu i stworzenie nowej korporacyjnej strony internetowej.

Czytaj też: RMF FM znów najbardziej opiniotwórczym medium w Polsce. "Press" drugi w swojej kategorii

Agora SA przejęła 27 lutego 2023 roku 11 proc. udziałów w Eurozet sp. z o.o., stając się większościowym udziałowcem (51 proc.) spółki. Decyzję o wspólnej identyfikacji Eurozetu i Grupy Radiowej Agora oraz przyjęciu wspólnej marki Grupa Eurozet podjęto 1 marca.

W skład Grupy Eurozet wchodzi obecnie dziewięć stacji radiowych: Radio Zet, Tok FM, Złote Przeboje, Antyradio, Radio Plus, Meloradio, Radio Pogoda, Rock Radio i Chillizet, serwis muzyczno-podcastowy Tuba oraz serwisy internetowe, w tym m.in.: Radiozet.pl, Tokfm.pl, Planeta.pl i Antyradio.pl.

Czytaj też: Część pracowników TVN Warner Bros. Discovery otrzymała akcje amerykańskiego właściciela

(PAR, 01.04.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.