"Rzeczpospolita" zakończyła współpracę ze znanym felietonistą  |  Harris i Trump walczą o czas antenowy  |  Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

"Rzeczpospolita" zakończyła współpracę ze znanym felietonistą  |  Harris i Trump walczą o czas antenowy  |  Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

"Rzeczpospolita" zakończyła współpracę ze znanym felietonistą  |  Harris i Trump walczą o czas antenowy  |  Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 31, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Szymon Demirkol associate creative director w Saatchi & Saatchi, Michał Desowski i Michał Pawłowski odchodzą

Dołączenie Szymona Demirkola do Saatchi & Saatchi ma być odpowiedzią na nową strukturę kreacji i powołanie nowych obszarów oraz kompetencji (fot. materiały prasowe)

Szymon Demirkol, wcześniej szef kreacji w K2 Create, został associate creative directom w Saatchi & Saatchi. Z agencją rozstaną się dwaj dyrektorzy kreatywni – Michał Desowski oraz Michał Pawłowski.

Do głównych zadań Demirkola należeć mają: poszukiwanie nowych form przekazu i rozwiązań technologicznych wspierających produkt kreatywny agencji, zaangażowanie w działania nowobiznesowe, a przede wszystkim dbałość o najwyższą jakość realizacji dla klientów.

Czytaj też: Magdalena Fedyna senior account manager w 19 Południku

W najbliższym czasie z agencją rozstaną się dwaj dyrektorzy kreatywni – Michał Desowski oraz Michał Pawłowski. Zmiana ta związana jest z osobistymi planami dotychczasowych szefów kreacji. Zarządzanie zespołem kreacji przejąć ma nowa osoba, która wkrótce zajmie stanowisko creative director Saatchi & Saatchi.

Szymon Demirkol zanim dołączył do Saatchi & Saatchi, kierował kreacją w agencji K2 Create, obsługującej klientów takich jak Samsung czy Carrefour. Wcześniej pracował w agencji Gong, w której odpowiadał za obsługę marek Netflix oraz ING. Jest współtwórcą kampanii z udziałem Dawida Podsiadły promującej serial "Wiedźmin" oraz działań repozycjonujących markę ING, skierowanych do pokolenia Z. Wcześniej na stanowiskach seniorskich pracował w Heart and Brain, FCB Bridge2fun i Grey Group, a karierę zaczynał w 2007 roku w agencji G7. Ma na koncie wiele realizacji nagradzanych i wyróżnianych  w Cannes Lions, KTR, Effie czy Innovation.

Czytaj też: Konkurs AD WO/MAN 2022 rozstrzygnięty. Justyna Lach i Rafał Jakubowski AD Marketerami 2022

(AMS, 31.03.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.