Szymon Demirkol associate creative director w Saatchi & Saatchi, Michał Desowski i Michał Pawłowski odchodzą
Dołączenie Szymona Demirkola do Saatchi & Saatchi ma być odpowiedzią na nową strukturę kreacji i powołanie nowych obszarów oraz kompetencji (fot. materiały prasowe)
Szymon Demirkol, wcześniej szef kreacji w K2 Create, został associate creative directom w Saatchi & Saatchi. Z agencją rozstaną się dwaj dyrektorzy kreatywni – Michał Desowski oraz Michał Pawłowski.
Do głównych zadań Demirkola należeć mają: poszukiwanie nowych form przekazu i rozwiązań technologicznych wspierających produkt kreatywny agencji, zaangażowanie w działania nowobiznesowe, a przede wszystkim dbałość o najwyższą jakość realizacji dla klientów.
Czytaj też: Magdalena Fedyna senior account manager w 19 Południku
W najbliższym czasie z agencją rozstaną się dwaj dyrektorzy kreatywni – Michał Desowski oraz Michał Pawłowski. Zmiana ta związana jest z osobistymi planami dotychczasowych szefów kreacji. Zarządzanie zespołem kreacji przejąć ma nowa osoba, która wkrótce zajmie stanowisko creative director Saatchi & Saatchi.
Szymon Demirkol zanim dołączył do Saatchi & Saatchi, kierował kreacją w agencji K2 Create, obsługującej klientów takich jak Samsung czy Carrefour. Wcześniej pracował w agencji Gong, w której odpowiadał za obsługę marek Netflix oraz ING. Jest współtwórcą kampanii z udziałem Dawida Podsiadły promującej serial "Wiedźmin" oraz działań repozycjonujących markę ING, skierowanych do pokolenia Z. Wcześniej na stanowiskach seniorskich pracował w Heart and Brain, FCB Bridge2fun i Grey Group, a karierę zaczynał w 2007 roku w agencji G7. Ma na koncie wiele realizacji nagradzanych i wyróżnianych w Cannes Lions, KTR, Effie czy Innovation.
Czytaj też: Konkurs AD WO/MAN 2022 rozstrzygnięty. Justyna Lach i Rafał Jakubowski AD Marketerami 2022
(AMS, 31.03.2023)