Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 31, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Szymon Demirkol associate creative director w Saatchi & Saatchi, Michał Desowski i Michał Pawłowski odchodzą

Dołączenie Szymona Demirkola do Saatchi & Saatchi ma być odpowiedzią na nową strukturę kreacji i powołanie nowych obszarów oraz kompetencji (fot. materiały prasowe)

Szymon Demirkol, wcześniej szef kreacji w K2 Create, został associate creative directom w Saatchi & Saatchi. Z agencją rozstaną się dwaj dyrektorzy kreatywni – Michał Desowski oraz Michał Pawłowski.

Do głównych zadań Demirkola należeć mają: poszukiwanie nowych form przekazu i rozwiązań technologicznych wspierających produkt kreatywny agencji, zaangażowanie w działania nowobiznesowe, a przede wszystkim dbałość o najwyższą jakość realizacji dla klientów.

Czytaj też: Magdalena Fedyna senior account manager w 19 Południku

W najbliższym czasie z agencją rozstaną się dwaj dyrektorzy kreatywni – Michał Desowski oraz Michał Pawłowski. Zmiana ta związana jest z osobistymi planami dotychczasowych szefów kreacji. Zarządzanie zespołem kreacji przejąć ma nowa osoba, która wkrótce zajmie stanowisko creative director Saatchi & Saatchi.

Szymon Demirkol zanim dołączył do Saatchi & Saatchi, kierował kreacją w agencji K2 Create, obsługującej klientów takich jak Samsung czy Carrefour. Wcześniej pracował w agencji Gong, w której odpowiadał za obsługę marek Netflix oraz ING. Jest współtwórcą kampanii z udziałem Dawida Podsiadły promującej serial "Wiedźmin" oraz działań repozycjonujących markę ING, skierowanych do pokolenia Z. Wcześniej na stanowiskach seniorskich pracował w Heart and Brain, FCB Bridge2fun i Grey Group, a karierę zaczynał w 2007 roku w agencji G7. Ma na koncie wiele realizacji nagradzanych i wyróżnianych  w Cannes Lions, KTR, Effie czy Innovation.

Czytaj też: Konkurs AD WO/MAN 2022 rozstrzygnięty. Justyna Lach i Rafał Jakubowski AD Marketerami 2022

(AMS, 31.03.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.