"Milionerzy"  |  Właściciel kanału Active Family  |  Piotr Krysiak  |  Mazowieckie Centrum Polityki Społecznej szuka  |  Mastermind Media kupi media  |  Letnia kampania MKiDN  |  Meta  |  AFP uruchamia platformę  |  Omnicom rośnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku lipca w salonach prasowych także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Jan Wróbel, Zygmunt Solorz i dzieci, a także Michał Broniatowski i twórca Vectry – polecamy!  | 

"Milionerzy"  |  Właściciel kanału Active Family  |  Piotr Krysiak  |  Mazowieckie Centrum Polityki Społecznej szuka  |  Mastermind Media kupi media  |  Letnia kampania MKiDN  |  Meta  |  AFP uruchamia platformę  |  Omnicom rośnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku lipca w salonach prasowych także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Jan Wróbel, Zygmunt Solorz i dzieci, a także Michał Broniatowski i twórca Vectry – polecamy!  | 

"Milionerzy"  |  Właściciel kanału Active Family  |  Piotr Krysiak  |  Mazowieckie Centrum Polityki Społecznej szuka  |  Mastermind Media kupi media  |  Letnia kampania MKiDN  |  Meta  |  AFP uruchamia platformę  |  Omnicom rośnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku lipca w salonach prasowych także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Jan Wróbel, Zygmunt Solorz i dzieci, a także Michał Broniatowski i twórca Vectry – polecamy!  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 24, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kampania Intermag autorstwa H2O Creative emitowana na 12 rynkach

Za projekt całościowo jest odpowiedzialna agencja H2O Creative

Najnowszy spot firmy Intermag, zajmującej się biostymulacją roślin, przygotowany przez H2O Creative w technologii 3D, jest bazą do realizacji międzynarodowej kampanii flagowych produktów z portfolio producenta.

Spot dotyczy produktu Amino Ultra z opatentowaną przez Intermag technologią GCCA (charakteryzuje się większą szybkością i skutecznością przyswajania mikroelementów przez rośliny).

Za projekt całościowo jest odpowiedzialna agencja H2O Creative – od strategii marki, przez koncept kreatywny, scenariusze, aż po kompleksową realizację po polsku oraz w kilkunastu wersjach językowych. Kampania jest emitowana w kanałach digital w 12 krajach, została zaplanowana na dwa miesiące.

(AMS, 24.03.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.