Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Marzec 18, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Chyłka coraz mniej atrakcyjna dla widzów, za to Azja Express w TVN ma milion

Główną rolę w serialu "Chyłka - oskarżenie" gra Magdalena Cielecka (fot. materiały prasowe)

Serial "Chyłka – oskarżenie" po trzech odcinkach ogląda w TVN średnio 583 tys. widzów. Z kolei po dwóch tygodniach reality show "Azja Express" ma ok. 1 mln oglądających, a serial "Mój agent" – ok. 600 tys.

Piąty, ostatni sezon serialu o losach mecenas Joanny Chyłki TVN nadaje od 27 lutego, w poniedziałki o 21.35. Dotychczas najwięcej widzów przyciągnął pierwszy odcinek – 661 tys. Emitując serial, TVN ma średnio 5,41 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, 6,35 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 6,29 proc. w komercyjnej 16-59.

Cały poprzedni sezon pt. "Chyłka – inwigilacja" jesienią 2021 roku śledziło średnio 827 tys. widzów.

Czytaj też: 434 tys. widzów "Gogglebox. Przed telewizorem" w TTV

"Azja Express", nadawany w TVN od 4 marca w soboty po 20, po dwóch tygodniach ma średnio ok. 1 mln widzów. W pierwszym tygodniu program zgromadził średnio 1,08 mln widzów (8,04 proc. w grupie ogólnej 4+ i 10,92 proc. w grupie komercyjnej 16-59). Z kolei w drugim było to średnio 933 tys. widzów (7,06 proc. w grupie ogólnej 4+ i 9,4 proc. w komercyjnej 16-59).

Serial "Mój agent", który można oglądać w TVN od 5 marca w niedziele ok. 21.35, po dwóch odcinkach ma średnio ok. 600 tys. widzów. Pierwszy odcinek przyciągnął średnio 654 tys. widzów (5,66 proc. w grupie ogólnej 4+ i 6,41 proc. w grupie komercyjnej 16-59), a drugi – 554 tys. (4,92 proc. w grupie ogólnej 4+ i 5,38 proc. w grupie komercyjnej 16-59).

Z kolei pierwszy odcinek nowego sezonu "Kuby Wojewódzkiego", nadany we wtorek 7 marca o 22.20, miał średnio 626 tys. widzów (7,66 proc. w grupie ogólnej 4+ oraz 8,97 proc. w grupie komercyjnej 16-59).

Dane: Nielsen Media.

Czytaj też: Nowe seriale Polsatu tracą widzów z odcinka na odcinek

(MNIE, 18.03.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.