Chyłka coraz mniej atrakcyjna dla widzów, za to Azja Express w TVN ma milion
Główną rolę w serialu "Chyłka - oskarżenie" gra Magdalena Cielecka (fot. materiały prasowe)
Serial "Chyłka – oskarżenie" po trzech odcinkach ogląda w TVN średnio 583 tys. widzów. Z kolei po dwóch tygodniach reality show "Azja Express" ma ok. 1 mln oglądających, a serial "Mój agent" – ok. 600 tys.
Piąty, ostatni sezon serialu o losach mecenas Joanny Chyłki TVN nadaje od 27 lutego, w poniedziałki o 21.35. Dotychczas najwięcej widzów przyciągnął pierwszy odcinek – 661 tys. Emitując serial, TVN ma średnio 5,41 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, 6,35 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 6,29 proc. w komercyjnej 16-59.
Cały poprzedni sezon pt. "Chyłka – inwigilacja" jesienią 2021 roku śledziło średnio 827 tys. widzów.
Czytaj też: 434 tys. widzów "Gogglebox. Przed telewizorem" w TTV
"Azja Express", nadawany w TVN od 4 marca w soboty po 20, po dwóch tygodniach ma średnio ok. 1 mln widzów. W pierwszym tygodniu program zgromadził średnio 1,08 mln widzów (8,04 proc. w grupie ogólnej 4+ i 10,92 proc. w grupie komercyjnej 16-59). Z kolei w drugim było to średnio 933 tys. widzów (7,06 proc. w grupie ogólnej 4+ i 9,4 proc. w komercyjnej 16-59).
Serial "Mój agent", który można oglądać w TVN od 5 marca w niedziele ok. 21.35, po dwóch odcinkach ma średnio ok. 600 tys. widzów. Pierwszy odcinek przyciągnął średnio 654 tys. widzów (5,66 proc. w grupie ogólnej 4+ i 6,41 proc. w grupie komercyjnej 16-59), a drugi – 554 tys. (4,92 proc. w grupie ogólnej 4+ i 5,38 proc. w grupie komercyjnej 16-59).
Z kolei pierwszy odcinek nowego sezonu "Kuby Wojewódzkiego", nadany we wtorek 7 marca o 22.20, miał średnio 626 tys. widzów (7,66 proc. w grupie ogólnej 4+ oraz 8,97 proc. w grupie komercyjnej 16-59).
Dane: Nielsen Media.
Czytaj też: Nowe seriale Polsatu tracą widzów z odcinka na odcinek
(MNIE, 18.03.2023)