Średnio 434 tys. widzów "Gogglebox. Przed telewizorem" w TTV
Bohaterowie programu oglądają oraz komentują programy i seriale (screen: YouTube/TTV)
18. sezon programu "Gogglebox. Przed telewizorem" ogląda w TTV średnio 434 tys. widzów. W paśmie emisji programu stacja jest wiceliderem w grupie komercyjnej 16-49.
TTV nowe odcinki programu nadaje od 27 lutego w poniedziałki ok. 22. Najwięcej widzów przyciągnął dotychczas trzeci odcinek - 489 tys. W czasie emisji "Gogglebox. Przed telewizorem" TTV ma średnio 4,72 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, 8,14 proc. w komercyjnej 16-49 i 7,31 w grupie 20-54 (rozliczeniowej TTV).
Z kolei w poniedziałkowym paśmie od 22.02 do 23.03, w większości pokrywającym się z emisją "Gogglebox. Przed telewizorem", TTV notuje średnio 403 tys. widzów i 4,38 proc. udziału w grupie ogólnej 4+. Stacja wygrywa m.in. z TV Puls (4,14 proc.), TVN Siedem (3,03 proc.) i TV 4 (2,96 proc.), a na całym rynku zajmuje szóste miejsce. W grupie komercyjnej 16-49 TTV notuje średnio 7,54 proc. udziału i jest wiceliderem rynku. Ustępuje tylko TVP 2 - 8,73 proc., a ma więcej m.in. od TVN (5,86 proc.), Polsatu (4,84 proc.), TV 4 (4,26 proc.), TVN Siedem (4,04 proc.) i TV Puls (3,34 proc.). TTV jest też wiceliderem w grupie 20-54 - 6,81 proc., za TVP 2 - 8,38 proc.
Czytaj też: Łukasz Orbitowski odchodzi z Onetu. Powodem wypowiedź szefa portalu
Rok temu, w analogicznym paśmie poniedziałkowym, stacja TTV gromadziła średnio 391 tys. widzów.
Dane uwzględniają również oglądanie programu tego samego dnia, ale nie w czasie emisji (VOSDAL, czyli viewing on same day as live).
Dane: Nielsen Media.
(MNIE, 15.03.2023)