Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Marzec 15, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nowe seriale Polsatu tracą widzów z odcinka na odcinek

Serial "Sługa narodu" z Marcinem Hycnarem w roli głównej w pierwszym tygodniu oglądało 1,09 mln widzów, a w drugim - 716 tys. (fot. Paweł Wodzyński/East News)

Nowe seriale, które Polsat umieścił w wiosennej ramówce, tracą widzów z odcinka na odcinek. Najlepiej radzi sobie na razie "Sługa narodu".

Wiosną Polsat na głównej antenie pokazuje pięć premierowych seriali, a cztery kolejne znajdą się w Polsat Box Go. "Ta ogromna liczba seriali to nie przypadek, a świadoma strategia. Tak będziemy postępować w każdym sezonie" - mówił na początku lutego nowy dyrektor programowy Edward Miszczak podczas prezentacji wiosennej oferty.

Thriller psychologiczny "Matka" według pomysłu Igora Brejdyganta z Olgą Bołądź w głównej roli dziennikarki śledczej (w poniedziałki o 20, od 27 lutego) po trzech odcinkach oglądało średnio 707 tys. widzów, co daje Polsatowi 5,27 proc. udziału w rynku (4,9 proc. w 16-49 i 5,27 proc. w 16-59). Pierwszy odcinek gromadził średnio 949 tys. widzów, drugi - 676 tys., a trzeci - 497 tys., a to oznacza, że produkcja straciła 48 proc. widzów od premiery.

Czytaj też: Obajtek wycofuje Tygodnik "NIE" z punktów Orlenu. Nie podoba się okładka z papieżem

Serial political fiction "Wotum nieufności" na podstawie powieści Remigiusza Mroza (w poniedziałki o 21, od 27 lutego) po trzech odcinkach gromadził średnio 606 tys. widzów, zapewniając Polsatowi 4,94 proc. udziału w rynku (4,3 proc. w 16-49 i 5,25 proc. w 16-59). Pierwszy odcinek śledziło średnio 799 tys. widzów, drugi - 582 tys., a trzeci - 436 tys. (o 45,4 proc. mniej, niż pierwszy).

Pozostałe trzy nowe seriale miały na razie dwa tygodnie emisji. 

Serial obyczajowy "Lulu" z Anną Dereszowską w roli głównej (w środy o 20, od 1 marca; po dwa odcinki) w pierwszym tygodniu śledziło średnio 767 tys. widzów, a w drugim - 485 tys. (spadek o 36,8 proc.).

Serial "Sługa narodu" (w soboty o 20, od 4 marca; po dwa odcinki), którego ukraiński pierwowzór wyniósł do władzy Wołodymyra Zełenskiego, w pierwszym tygodniu oglądało 1,09 mln widzów, a w drugim - 716 tys. (spadek o 34 proc.). Bohaterem polskiej wersji jest nauczyciel historii Ignacy Konieczny (Marcin Hycnar), który w wyniku zbiegu okoliczności i intrygi polityków zostaje prezydentem.

Piąta nowa produkcja w Polsacie to serial komediowy "Rodzina na Maxa" (w soboty o 20, od 4 marca). Premierowy odcinek przyciągnął 717 tys. widzów, a kolejny - 453 tys. (spadek o 36,8 proc.).

Wszystkie seriale, poza "Sługą narodu", miały wcześniej premierę w Polsat Box Go. "Sługa narodu" zadebiutował w serwisie dopiero w dniu premiery telewizyjnej. Wtedy udostępniono w sieci wszystkie odcinki pierwszego sezonu.

Dane: Nielsen Media.

(KOZ, 15.03.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.