Jak Jacek Kurski zdewastował Telewizję Polską  |  PKO BP wybierze agencje  |  Trójka ze specjalną ramówką  |  Odejścia z TVP Sport  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Jak Jacek Kurski zdewastował Telewizję Polską  |  PKO BP wybierze agencje  |  Trójka ze specjalną ramówką  |  Odejścia z TVP Sport  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Jak Jacek Kurski zdewastował Telewizję Polską  |  PKO BP wybierze agencje  |  Trójka ze specjalną ramówką  |  Odejścia z TVP Sport  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Marzec 15, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nowe seriale Polsatu tracą widzów z odcinka na odcinek

Serial "Sługa narodu" z Marcinem Hycnarem w roli głównej w pierwszym tygodniu oglądało 1,09 mln widzów, a w drugim - 716 tys. (fot. Paweł Wodzyński/East News)

Nowe seriale, które Polsat umieścił w wiosennej ramówce, tracą widzów z odcinka na odcinek. Najlepiej radzi sobie na razie "Sługa narodu".

Wiosną Polsat na głównej antenie pokazuje pięć premierowych seriali, a cztery kolejne znajdą się w Polsat Box Go. "Ta ogromna liczba seriali to nie przypadek, a świadoma strategia. Tak będziemy postępować w każdym sezonie" - mówił na początku lutego nowy dyrektor programowy Edward Miszczak podczas prezentacji wiosennej oferty.

Thriller psychologiczny "Matka" według pomysłu Igora Brejdyganta z Olgą Bołądź w głównej roli dziennikarki śledczej (w poniedziałki o 20, od 27 lutego) po trzech odcinkach oglądało średnio 707 tys. widzów, co daje Polsatowi 5,27 proc. udziału w rynku (4,9 proc. w 16-49 i 5,27 proc. w 16-59). Pierwszy odcinek gromadził średnio 949 tys. widzów, drugi - 676 tys., a trzeci - 497 tys., a to oznacza, że produkcja straciła 48 proc. widzów od premiery.

Czytaj też: Obajtek wycofuje Tygodnik "NIE" z punktów Orlenu. Nie podoba się okładka z papieżem

Serial political fiction "Wotum nieufności" na podstawie powieści Remigiusza Mroza (w poniedziałki o 21, od 27 lutego) po trzech odcinkach gromadził średnio 606 tys. widzów, zapewniając Polsatowi 4,94 proc. udziału w rynku (4,3 proc. w 16-49 i 5,25 proc. w 16-59). Pierwszy odcinek śledziło średnio 799 tys. widzów, drugi - 582 tys., a trzeci - 436 tys. (o 45,4 proc. mniej, niż pierwszy).

Pozostałe trzy nowe seriale miały na razie dwa tygodnie emisji. 

Serial obyczajowy "Lulu" z Anną Dereszowską w roli głównej (w środy o 20, od 1 marca; po dwa odcinki) w pierwszym tygodniu śledziło średnio 767 tys. widzów, a w drugim - 485 tys. (spadek o 36,8 proc.).

Serial "Sługa narodu" (w soboty o 20, od 4 marca; po dwa odcinki), którego ukraiński pierwowzór wyniósł do władzy Wołodymyra Zełenskiego, w pierwszym tygodniu oglądało 1,09 mln widzów, a w drugim - 716 tys. (spadek o 34 proc.). Bohaterem polskiej wersji jest nauczyciel historii Ignacy Konieczny (Marcin Hycnar), który w wyniku zbiegu okoliczności i intrygi polityków zostaje prezydentem.

Piąta nowa produkcja w Polsacie to serial komediowy "Rodzina na Maxa" (w soboty o 20, od 4 marca). Premierowy odcinek przyciągnął 717 tys. widzów, a kolejny - 453 tys. (spadek o 36,8 proc.).

Wszystkie seriale, poza "Sługą narodu", miały wcześniej premierę w Polsat Box Go. "Sługa narodu" zadebiutował w serwisie dopiero w dniu premiery telewizyjnej. Wtedy udostępniono w sieci wszystkie odcinki pierwszego sezonu.

Dane: Nielsen Media.

(KOZ, 15.03.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.