Tylko trzy programy TV osiągnęły ponad 3 mln widzów  |  Polscy wydawcy negocjują z big techami  |  TVN zainteresowany formatem  |  XTB ruszyła z kompleksowym przetargiem  |  "Pan Mama" z Pawłem Domagałą w TVP 1  |  Gospodarz "Agrobiznesu" w TVP 1 i TVP Info  |  Odejście z Polska Press  |  Netflix z nowymi serialami  |  Do kanału TVC od MWE Networks wróciły lokalne informacje  |  Przyszłość programu Katarzyny Bosackiej w Canal+ Kuchnia  |  Operator kablowy Inea podzielił dział marketingu i produktu  |  Nagrody Kulturalne Onetu  |  Ogilvy i Dentsu w drugim etapie  |  Przetarg mediowy Enei  |  VML Poland  |  Nowy zespół ds. relacji z mediami ProfiAuto  |  Odejście z NBC News po 18 latach  |  Ponad 90 dziennikarzy i działaczy społecznych w blisko 20 krajach szpiegowanych na WhatsAppie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Tylko trzy programy TV osiągnęły ponad 3 mln widzów  |  Polscy wydawcy negocjują z big techami  |  TVN zainteresowany formatem  |  XTB ruszyła z kompleksowym przetargiem  |  "Pan Mama" z Pawłem Domagałą w TVP 1  |  Gospodarz "Agrobiznesu" w TVP 1 i TVP Info  |  Odejście z Polska Press  |  Netflix z nowymi serialami  |  Do kanału TVC od MWE Networks wróciły lokalne informacje  |  Przyszłość programu Katarzyny Bosackiej w Canal+ Kuchnia  |  Operator kablowy Inea podzielił dział marketingu i produktu  |  Nagrody Kulturalne Onetu  |  Ogilvy i Dentsu w drugim etapie  |  Przetarg mediowy Enei  |  VML Poland  |  Nowy zespół ds. relacji z mediami ProfiAuto  |  Odejście z NBC News po 18 latach  |  Ponad 90 dziennikarzy i działaczy społecznych w blisko 20 krajach szpiegowanych na WhatsAppie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Tylko trzy programy TV osiągnęły ponad 3 mln widzów  |  Polscy wydawcy negocjują z big techami  |  TVN zainteresowany formatem  |  XTB ruszyła z kompleksowym przetargiem  |  "Pan Mama" z Pawłem Domagałą w TVP 1  |  Gospodarz "Agrobiznesu" w TVP 1 i TVP Info  |  Odejście z Polska Press  |  Netflix z nowymi serialami  |  Do kanału TVC od MWE Networks wróciły lokalne informacje  |  Przyszłość programu Katarzyny Bosackiej w Canal+ Kuchnia  |  Operator kablowy Inea podzielił dział marketingu i produktu  |  Nagrody Kulturalne Onetu  |  Ogilvy i Dentsu w drugim etapie  |  Przetarg mediowy Enei  |  VML Poland  |  Nowy zespół ds. relacji z mediami ProfiAuto  |  Odejście z NBC News po 18 latach  |  Ponad 90 dziennikarzy i działaczy społecznych w blisko 20 krajach szpiegowanych na WhatsAppie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Marzec 18, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Dom pod Dwoma Orłami" gromadził w TVP 1 ponad 2 mln widzów

"Dom pod Dwoma Orłami" to historia na temat tożsamości Dolnego Śląska opowiedziana przez pryzmat mieszkańców jednego domu (screen: YouTube/TVP VOD)

Średnio 2,06 mln widzów oglądało w TVP 1 serial historyczny "Dom pod Dwoma Orłami". "Niedziela to miejsce na naszą produkcję premium, najlepiej oglądany serial na rynku telewizji linearnej" – mówił na początku marca na spotkaniu z dziennikarzami prezes TVP Mateusz Matyszkowicz.

Telewizyjna Jedynka pokazywała serial w niedziele o 20.20, od 1 stycznia do 12 marca 2023 roku. Najwięcej widzów – 2,38 mln – przyciągnął drugi odcinek, nadany 8 stycznia.

Czytaj też: Naziemny kanał TTV z programem randkowym "Kocha, lubi, pasuje"

TVP 1, emitując "Dom pod Dwoma Orłami", miał średnio 14,68 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej. W grupie komercyjnej 16-49 Jedynka notowała 8,26 proc. udziału, a w 16-59 – 10,16 proc.

Wiosną 2022 roku w TVP 1 w tym paśmie oglądać można było czwarty sezon serialu wojennego "Stulecie Winnych" (średnio 2,22 mln widzów), a jesienią – piąty sezon "Wojennych dziewczyn" (średnio 1,68 mln widzów).

"Niedziela to miejsce na naszą produkcję premium, najlepiej oglądany serial na rynku telewizji linearnej" – mówił na początku marca na spotkaniu z dziennikarzami prezes TVP Mateusz Matyszkowicz.

Czytaj też: Debiut "Nastolatki rządzą... kasą" w TVN poniżej wyników "Ślubu od pierwszego wejrzenia"

Od 19 marca TVP 1 w niedziele o 20.20 pokazywać będzie "Polowanie na ćmy", serialową wersję filmu historycznego "Pogrom 1905. Miłość i hańba". Z kolei w niedziele o 21.20 (od 12 marca) nadawany jest teleturniej "Wiesz czy nie wiesz?", prowadzony przez Tomasza Kammela. Premierowe wydanie przyciągnęło średnio 1,56 mln widzów.

"Dom pod Dwoma Orłami" to historia na temat tożsamości Dolnego Śląska opowiedziana przez pryzmat mieszkańców jednego domu. Fabuła serialu koncentruje się na losach Polaków, Niemców i Ukraińców, których drogi krzyżują się w starej willi we Wrocławiu. W serialu wystąpili m.in. Karolina Gruszka, Adam Ferency i Andrzej Seweryn.

Czytaj też: Nowe seriale Polsatu tracą widzów z odcinka na odcinek

(KOZ, 18.03.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.