Debiut "Nastolatki rządzą... kasą" w TVN poniżej wyników "Ślubu od pierwszego wejrzenia"
TVN podczas premiery programu miał 9,56 proc. udziału w grupie komercyjnej (fot. materiały prasowe)
Średnio 664 tys. widzów oglądało w TVN premierowy odcinek nowego programu "Nastolatki rządzą... kasą", w którym młodzi ludzie przejmują kontrolę nad domowym budżetem.
Polska wersja norweskiego formatu zadebiutowała 14 marca i jest emitowana we wtorki o 21.35. TVN, emitując pierwszy odcinek programu, uzyskał średnio 6,27 proc. w grupie ogólnej i 9,56 proc. w grupie komercyjnej 16-49.
W 2022 roku TVN w tym paśmie pokazywał "Ślub od pierwszego wejrzenia". Wiosną siódmą edycję śledziło 994 tys. widzów (8,72 proc. udziału w 4+ i 11,23 proc. w 16-49), a jesienią ósmą - 1,02 mln widzów (odpowiednio: 9,26 proc. i 12,23 proc. udziału).
W programie "Nastolatki rządzą... kasą" młodzi ludzie przez miesiąc decydują o tym, na co przeznaczą pieniądze gospodarstwa domowego: czy opłacą rachunki i zadbają o zakupy do domu, czy skupią się na spełnieniu swoich marzeń. Seria liczy dziesięć odcinków, za produkcję odpowiada MASS Koncept.
Start nowej produkcji został wsparty niestandardową kampanią promocyjną. W wybranych "programatorach", czyli zapowiedziach pozycji z ramówki, nastolatki przerwą program, by nieco upiększyć bohaterów innych audycji TVN, m.in. Kubę Wojewódzkiego i Magdę Gessler.
"Nastolatki rządzą… kasą" to polska wersja norweskiego formatu, który powstał na zlecenie telewizji NRK, za dystrybucję odpowiada All3Media.
Dane: Nielsen Media.
(KOZ, 16.03.2023)