Biedronka uruchamia nową akcję lojalnościową. Wartość nagród to 10 mln zł
W akcji mogą brać udział klienci, którzy posiadają karty lojalnościowe Moja Biedronka (fot. materiały prasowe)
13 marca sieć sklepów Biedronka uruchomiła akcję lojalnościową o nazwie Biedronkoloteria. Do 8 kwietnia klienci Biedronki będą otrzymywali zdrapki. Wartość nagród to 10 mln zł.
W ramach akcji klienci mogą wygrać nagrody pieniężne, doładowania wirtualnego portfela i produkty marek współpracujących z Biedronką, w tym Twix, Orbit, Kamis, Tymbark, Przysnacki czy Persil.
Czytaj też: Iga Świątek kończy współpracę z Xiaomi. "Chcę być konsekwentna"
Nagrody otrzymają jedynie ci klienci, którzy mają kartę lojalnościową Moja Biedronka albo aplikację mobilną Biedronka czy wirtualną kartę lojalnościową Moja Biedronka. Celem akcji jest zwiększenie liczby posiadaczy kart lojalnościowych wśród klientów sieci.
Agencją reklamową Biedronki jest Duda Polska. Za zakup mediów odpowiada Wavemaker.
Czytaj też: Na 30-leciu IAA Polska trochę wspominek, ale głównie – jaka przyszłość reklamy
(KAP, 14.03.2023)