Fundusz Ziobry płacił też mediom uchodzącym za niezależne  |  TV Republika próbuje zarabiać  |  FoodCare przegląda rynek  |  Oglądalność programu Marka Czyża w TVP Info  |  Wydawcy gazet lokalnych protestują przeciwko Świrskiemu  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Fundusz Ziobry płacił też mediom uchodzącym za niezależne  |  TV Republika próbuje zarabiać  |  FoodCare przegląda rynek  |  Oglądalność programu Marka Czyża w TVP Info  |  Wydawcy gazet lokalnych protestują przeciwko Świrskiemu  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Fundusz Ziobry płacił też mediom uchodzącym za niezależne  |  TV Republika próbuje zarabiać  |  FoodCare przegląda rynek  |  Oglądalność programu Marka Czyża w TVP Info  |  Wydawcy gazet lokalnych protestują przeciwko Świrskiemu  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: technologie

Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Marzec 07, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dove namawia w kampanii do detoksu od social mediów

W ramach projektu powstał poradnik dla rodziców, który wyjaśnia, jak poruszać z dziećmi temat treści publikowanych w social mediach (screen: YouTube/Dove Polska)

Marka Dove uruchomiła kampanię edukacyjną "Detox Feedu", w której namawia nastolatki do bardziej świadomego korzystania z mediów społecznościowych.

Według badania przygotowanego na zlecenie marki 67 proc. dziewczynek w wieku szkolnym deklaruje, że chciałoby wyglądać tak jak obserwowane przez nie influencerki. Zaledwie 7 proc. nastolatek nigdy nie widziało w mediach społecznościowych treści związanych z przejściem na dietę i utratą wagi. Co więcej, dwie na pięć dziewczynek uważają, że "toksyczne porady urodowe" zamieszczane w social mediach są powodem ich niskiej samooceny. 29 proc. badanych deklaruje, że obserwuje co najmniej jedno konto, które sprawia, że czują się mniej piękne.

Czytaj też: Elon Musk chce stworzyć alternatywę dla ChatGPT

W ramach projektu powstał poradnik dla rodziców, który wyjaśnia, jak poruszać z dziećmi temat treści publikowanych w social mediach. Przygotowano również cykl wideo mówiący m.in. o tym, czym są toksyczne treści, jak przeprowadzić "detoks feedu" i świadomie korzystać z mediów społecznościowych. W materiałach wypowiadają się psychologowie Małgorzata Ohme, Szymon Niemiec i Karolina Tucholska-Siermińska.

W akcji udział biorą również influencerzy, m.in. Aleksandra Żebrowska, Joanna Koroniewska i Patricia Kazadi. Kampanii towarzyszy spot "Nie powiedziałabyś tego swojej córce, ale ona słyszy to online", wykorzystujący technologię deepfake. Wszystkie materiały dotyczące działań marki dostępne są na stronie Detoxfeedu.pl.

Czytaj też: Związek Firm Public Relations wybrał radę związku na lata 2023-2025

(KAP, 07.03.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.