Agnieszka Kublik w kampanii promującej subskrypcje Wyborcza.pl na trzy lata
Nową ofertę subskrypcyjną wspiera publicystka polityczna Agnieszka Kublik (fot. materiały prasowe)
"Gazeta Wyborcza" (Agora) przygotowała nową ofertę prenumeraty cyfrowej – dzięki niej można zostać subskrybentem Wyborcza.pl na trzy lata. O ofercie informuje kampania reklamowa z udziałem publicystki Agnieszki Kublik.
Oferta skierowana jest do czytelników, którzy nie posiadają teraz prenumeraty cyfrowej. Pakiet Premium Wyborcza dostępny jest dla nowych i powracających subskrybentów. Dzięki niemu będą mieć dostęp do treści Wyborcza.pl przez trzy lata w cenie 599 zł.
Czytaj też: Mimo tragedii SDP podtrzymuje wsparcie dla Tomasza Duklanowskiego z Radia Szczecin
Warunki oferowane w ramach pakietu są analogiczne do pakietu Premium z wyjątkiem czasu trwania subskrypcji – oferta umożliwia korzystanie z treści Wyborcza.pl i Wyborcza.biz, dostęp do opinii eksperckich i odredakcyjnych z możliwością komentowania tekstów, do wiadomości z ponad 30 serwisów lokalnych, a także treści "Wysokich Obcasów". Oferta Premium Wyborcza to także teksty partnerów dziennika: "The New York Times", "El Pais", "La Repubblica", "Tribune de Geneve", "Le Soir", "Le Figaro", "Die Welt", "Tages-Anzeiger".
W kampanii promującej nową ofertę, która ruszyła 6 marca, bierze udział Agnieszka Kublik, od początku związana z "Gazetą Wyborczą".
Czytaj też: TVP Info liderem kanałów informacyjnych. TVN 24 spadł na drugie miejsce
(AMS, 07.03.2023)