Zmiany w emisji "Telekuriera" TVP 3  |  Odejście z 2012 Agency  |  Serial Kingi Dębskiej "Gra z Cieniem" w TVP 1  |  Dwie nowości w TVN 7  |  Naziemna Telewizja WP kontynuuje program  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Filmy dystrybuowane przez Kino Świat trafiły do serwisu streamingowego  |  Firma producencka Macieja Dowbora na minusie  |  Rekordowe wyniki Legimi – lidera rynku e-booków  |  Kolporter modernizuje saloniki prasowe  |  Paryż 2024: kto zyskał, a kto stracił wizerunkowo?  |  Fundacja Orły Sportu daje agencjom kilka dni  |  Oranżada Hellena partnerem  |  Bukmacher Betclic ruszył z kampanią  |  Ben Goldberger dyrektorem generalnym BBC Studios  |  Oliver Darcy odszedł z CNN i wydaje newsletter o czwartej władzy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zmiany w emisji "Telekuriera" TVP 3  |  Odejście z 2012 Agency  |  Serial Kingi Dębskiej "Gra z Cieniem" w TVP 1  |  Dwie nowości w TVN 7  |  Naziemna Telewizja WP kontynuuje program  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Filmy dystrybuowane przez Kino Świat trafiły do serwisu streamingowego  |  Firma producencka Macieja Dowbora na minusie  |  Rekordowe wyniki Legimi – lidera rynku e-booków  |  Kolporter modernizuje saloniki prasowe  |  Paryż 2024: kto zyskał, a kto stracił wizerunkowo?  |  Fundacja Orły Sportu daje agencjom kilka dni  |  Oranżada Hellena partnerem  |  Bukmacher Betclic ruszył z kampanią  |  Ben Goldberger dyrektorem generalnym BBC Studios  |  Oliver Darcy odszedł z CNN i wydaje newsletter o czwartej władzy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zmiany w emisji "Telekuriera" TVP 3  |  Odejście z 2012 Agency  |  Serial Kingi Dębskiej "Gra z Cieniem" w TVP 1  |  Dwie nowości w TVN 7  |  Naziemna Telewizja WP kontynuuje program  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Filmy dystrybuowane przez Kino Świat trafiły do serwisu streamingowego  |  Firma producencka Macieja Dowbora na minusie  |  Rekordowe wyniki Legimi – lidera rynku e-booków  |  Kolporter modernizuje saloniki prasowe  |  Paryż 2024: kto zyskał, a kto stracił wizerunkowo?  |  Fundacja Orły Sportu daje agencjom kilka dni  |  Oranżada Hellena partnerem  |  Bukmacher Betclic ruszył z kampanią  |  Ben Goldberger dyrektorem generalnym BBC Studios  |  Oliver Darcy odszedł z CNN i wydaje newsletter o czwartej władzy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: badania telewizji

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Marzec 07, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVP Info w lutym liderem kanałów informacyjnych

W grupie widzów powyżej 4. roku życia udział naziemnego TVP Info (Telewizja Polska) spadł z 5,61 proc. do 4,86 proc. (fot. Wojciech Olkuśnik/East News)

W lutym br. liderem wśród kanałów informacyjnych w grupie ogólnej 4+ był naziemny TVP Info, który nieznacznie wyprzedził TVN 24. Trzy czołowe stacje newsowe zanotowały gorsze wyniki niż rok temu, gdy relacjonowały początek wojny w Ukrainie.

W grupie widzów powyżej 4. roku życia udział naziemnego TVP Info (Telewizja Polska) zmalał z 5,61 proc. do 4,86 proc. Na drugie miejsce spadł TVN 24 (TVN Warner Bros. Discovery) – 4,84 proc. udziału wobec 5,85 proc. rok wcześniej. Trzeci był Polsat News (Telewizja Polsat) – 1,7 proc. (spadek z 2,28 proc.).

Czytaj też: Krytyka lex pilot w czasie wysłuchania publicznego. "PiS strzela sobie w stopę"

Kolejne miejsca zajęły:

  • naziemne Wydarzenia 24 (Telewizja Polsat) – 0,64 proc. (wzrost z 0,51 proc.),
  • TVN 24 BiS (TVN Warner Bros. Discovery) – 0,53 proc. (spadek z 1,07 proc.),
  • Polsat News 2 (Telewizja Polsat) – 0,11 proc. (wzrost z 0,1 proc.),
  • TV Republika (Telewizja Republika) – 0,1 proc. (wzrost z 0,08 proc.),
  • Telewizja wPolsce.pl (Fratria) – 0,03 proc. (w górę z 0,01 proc.),
  • Biznes 24 (Tier Investment) – 0,01 proc. (rok temu poniżej 0,01 proc.)
  • i News 24 (Astro) – poniżej 0,01 proc. (stacja jest monitorowana od kwietnia 2022).

Czytaj też: Bianka Zalewska 8 marca dostanie nagrodę International Women of Courage

W grupie komercyjnej 16-49 TVN 24 uzyskał 3,03 proc. udziału (spadek z 4,2 proc.), TVP Info – 1,86 proc. (2,9 proc. rok wcześniej), a Polsat News – 1,12 proc. (spadek z 2,01 proc.).

W grupie komercyjnej 16-59 TVN 24 miał z kolei 3,29 proc. udziału (spadek z 4,38 proc.), TVP Info – 2,32 proc. (3,58 proc. rok wcześniej), a Polsat News – 1,31 proc. (spadek z 2,24 proc.).

Biorąc pod uwagę dane z VOSDAL (oglądanie tego samego dnia, ale nie w czasie emisji) TVN 24 miał w lutym średnio 4,84 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, TVP Info - 4,82 proc., a Polsat News - 1,7 proc.

Dane: Nielsen Media.

Czytaj też: Talk-show Wojewódzkiego wiosną w TVN z mniejszą liczbą odcinków

(MNIE, 07.03.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.