Grupa eSky sponsorem programu "Azja Express" i z kampanią reklamową na ośmiu rynkach
(screen: YouTube/eSky_pl)
Grupa eSky, platforma do organizacji tanich lotów, city breaków i wakacji, rozpoczyna międzynarodową kampanię reklamową w ośmiu krajach Europy Środkowo-Wschodniej. W Polsce firma pierwszy raz w swej historii zrealizuje formułę product placement w programie „Azja Express” w stacji TVN, gdzie wyemitowane zostaną również billboardy sponsorskie.
Kampania mająca na celu promowanie podróży typu city break oraz dłuższych urlopów, zostanie przeprowadzona na ośmiu rynkach: w Polsce, Rumunii, Bułgarii, Czechach, Chorwacji, Grecji, na Słowacji, na Węgrzech i opiera się na insightach konsumenckich z badań jakościowych i ilościowych, które marka przeprowadziła w 2022 roku.
Czytaj też: Szef KRRiT chce, żeby strukturę właścicielską TVN zbadał międzynarodowy wykonawca
Media-mix kampanii dopasowany jest do poszczególnych rynków, kampania na wszystkich rynkach będzie emitowana w digitalu w modelu full-funnel (YouTube, Social Media), na ogólnokrajowych portalach internetowych w formie artykułów natywnych oraz w kanałach influencerów.
W Polsce firma dodatkowo nawiązała współpracę ze stacją TVN i została sponsorem tegorocznej edycji programu „Azja Express”. Grupa eSky będzie fundatorem nagród w formule product placement, gdzie przekaże uczestnikom, którzy opuszczą program, vouchery na wyjazdy city break. W programie wyemitowane zostaną billboardy sponsorskie marki. Na rynku rumuńskim z kolei firma – oprócz aktywności w digitalu – rozpoczęła kampanię w radiu, TV, prasie drukowanej oraz OOH w metrze i na przystankach komunikacji miejskiej w Bukareszcie.
Kampania rozpoczęła się w marcu br. i potrwa do maja. Za produkcję spotów odpowiada agencja Welcome Digital, a zakupem mediów zajął się wewnętrzny zespół Grupy eSky we współpracy z domem mediowym Starcom.
Czytaj też: Debata „Panoramy Reklamy 2022": To będzie ciekawy rok!
(AMS, 06.03.2023)