Rusza odświeżona platforma marki Tyskie - Fronczewski i Dorociński przechodzą na ty
Głównym nośnikiem kampanii jest seria spotów z udziałem Piotra Fronczewskiego i Marcina Dorocińskiego (fot. materiały prasowe)
Kompania Piwowarska odświeża identyfikację wizualną platformy marki Tyskie nowym przekazem - „Jesteśmy na TY”. Do współpracy zaproszono duety ambasadorów. Pierwszym z nich jest Piotr Fronczewski i Marcin Dorociński.
Głównym nośnikiem kampanii są spoty z udziałem Piotra Fronczewskiego i Marcina Dorocińskiego.
Autorami odświeżonej platformy jest Agencja Huta 19 im. Joachima Fersengelda i zespół marki Tyskie. Reżyserem spotów jest Tadeusz Śliwa, autorem zdjęć - Michał Englert. Za produkcję odpowiada Kuba Ranik i zespół Moon films, postprodukcję – Platige Image, udźwiękowienie – Juice. Zdjęcia - Zuza Krajewska. Wraz z nową kampanią marka odświeża identyfikację wizualną z pomocą BNA. Planowaniem mediów zajmuje się Zenith.
(AMS, 23.02.2023)