Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 23, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Rusza odświeżona platforma marki Tyskie - Fronczewski i Dorociński przechodzą na ty

Głównym nośnikiem kampanii jest seria spotów z udziałem Piotra Fronczewskiego i Marcina Dorocińskiego (fot. materiały prasowe)

Kompania Piwowarska odświeża identyfikację wizualną platformy marki Tyskie nowym przekazem - „Jesteśmy na TY”. Do współpracy zaproszono duety ambasadorów. Pierwszym z nich jest Piotr Fronczewski i Marcin Dorociński.

Głównym nośnikiem kampanii są spoty z udziałem Piotra Fronczewskiego i Marcina Dorocińskiego.

Autorami odświeżonej platformy jest Agencja Huta 19 im. Joachima Fersengelda i zespół marki Tyskie. Reżyserem spotów jest Tadeusz Śliwa, autorem zdjęć - Michał Englert. Za produkcję odpowiada Kuba Ranik i zespół Moon films, postprodukcję – Platige Image, udźwiękowienie – Juice. Zdjęcia - Zuza Krajewska. Wraz z nową kampanią marka odświeża identyfikację wizualną z pomocą BNA. Planowaniem mediów zajmuje się Zenith.

(AMS, 23.02.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.