Arena Group wykorzystuje sztuczną inteligencję do pisania artykułów m.in. dla "Sports Illustrated"
"Men's Journal" wykorzystał technologię AI do pisania artykułów na temat tężyzny fizycznej
Arena Group Holdings Inc., firma pomagająca dostarczać treści od strony technologicznej markom takim jak "Sports Illustrated", "Men’s Journal", "TheStreet" i "Parade" nawiązała strategiczne partnerstwa z dwoma firmami zajmującymi się sztuczną inteligencją – Jasper i Nota.
Celem jest tworzenie wideo, biuletynów, treści sponsorowanych i kampanii marketingowych dla marek medialnych. Jasper to platforma AI, która pomaga firmom przyspieszyć przepływ pracy nad treścią. Dzięki jej zastosowaniu redaktorzy mogliby wysyłać zapytania do chatbota przeszkolonego w zakresie zastrzeżonych treści, aby wygenerować tekst i wybrać odpowiednie zdjęcia.
Czytaj też: Google szykuje odpowiedź na ChatGPT. Wprowadzi własnego chatbota
"Chociaż sztuczna inteligencja nigdy nie zastąpi dziennikarstwa, reportażu ani tworzenia i edytowania historii, szybko ulepszające się technologie sztucznej inteligencji mogą tworzyć wartość korporacyjną dla naszych marek i partnerów" – mówi Ross Levinsohn, prezes i dyrektor generalny The Arena Group.
"Men’s Journal" wykorzystał tę technologię w dziale Men’s Fitness. Sięgając do mających 17 lat archiwów, można było stworzyć takie artykuły, jak "Sprawdzone wskazówki, które pomogą Ci przebiec najszybszą jak dotąd milę", "Najlepsze sposoby na utrzymanie mięśni przez mężczyzn po 40. Utrata masy ciała".
Czytaj też: Getty Images oskarża sztuczną inteligencję o wykorzystanie ponad 12 mln zdjęć
(MAC, 07.02.2023)