Rada Etyki Mediów ocenia program TVN  |  Youtuber dołączył do wPolsce24  |  Gremi Media wydawcą kwartalnika  |  Credit Agricole prowadzi przetarg  |  Oglądalność "Sanatorium miłości" i "Pana Mamy" w TVP  |  Polsat Play  |  Polityka Insight z podcastem  |  Program Bosackiej w Canal+ Kuchnia  |  Wyniki serialu "Teściowie"  |  CBS Reality stracił korzystną pozycję  |  Nadawca Studiomed TV ze wzrostem  |  Stars.tv poszerzył zasięg  |  Portal Gazeta.pl uruchomił "Projekt Magazyn"  |  Przejście z Kantar do Deloitte  |  OMD wygrywa  |  Canon Polska pracuje  |  Salestube partnerem  |  Wicenaczelny nowego działu "The Washington Post"  |  Trump przedłuży termin dla TikToka, jeśli ten nie znajdzie inwestora  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Rada Etyki Mediów ocenia program TVN  |  Youtuber dołączył do wPolsce24  |  Gremi Media wydawcą kwartalnika  |  Credit Agricole prowadzi przetarg  |  Oglądalność "Sanatorium miłości" i "Pana Mamy" w TVP  |  Polsat Play  |  Polityka Insight z podcastem  |  Program Bosackiej w Canal+ Kuchnia  |  Wyniki serialu "Teściowie"  |  CBS Reality stracił korzystną pozycję  |  Nadawca Studiomed TV ze wzrostem  |  Stars.tv poszerzył zasięg  |  Portal Gazeta.pl uruchomił "Projekt Magazyn"  |  Przejście z Kantar do Deloitte  |  OMD wygrywa  |  Canon Polska pracuje  |  Salestube partnerem  |  Wicenaczelny nowego działu "The Washington Post"  |  Trump przedłuży termin dla TikToka, jeśli ten nie znajdzie inwestora  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Rada Etyki Mediów ocenia program TVN  |  Youtuber dołączył do wPolsce24  |  Gremi Media wydawcą kwartalnika  |  Credit Agricole prowadzi przetarg  |  Oglądalność "Sanatorium miłości" i "Pana Mamy" w TVP  |  Polsat Play  |  Polityka Insight z podcastem  |  Program Bosackiej w Canal+ Kuchnia  |  Wyniki serialu "Teściowie"  |  CBS Reality stracił korzystną pozycję  |  Nadawca Studiomed TV ze wzrostem  |  Stars.tv poszerzył zasięg  |  Portal Gazeta.pl uruchomił "Projekt Magazyn"  |  Przejście z Kantar do Deloitte  |  OMD wygrywa  |  Canon Polska pracuje  |  Salestube partnerem  |  Wicenaczelny nowego działu "The Washington Post"  |  Trump przedłuży termin dla TikToka, jeśli ten nie znajdzie inwestora  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Temat: technologie

Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Luty 07, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Twitter wprowadza złote odznaki dla firm po tysiąc dolarów miesięcznie

Elon Musk szuka pieniędzy dla Twittera na różne sposoby (fot. Wikimedia Commons/Cleverson Oliveira Mcom)

Elon Musk przedstawił pomysł, by firmy i marki, które chcą dysponować zweryfikowanymi odznakami, płaciły Twitterowi 1 tys. dol. miesięcznie. Wtedy będą mogły legitymować się odznakami w kolorze złotym.

Według nieoficjalnych informacji Twitter prosi firmy o wpłacanie 1 tys. dol. miesięcznie plus dodatkowo 50 dol. za każde stowarzyszone subkonto, aby utrzymać złote odznaki weryfikacyjne, które firma wprowadziła w grudniu, zastępując niebieskie znaczniki wyboru dla firm. Witryna z wiadomościami technicznymi The Information potwierdziła szczegóły, dodając, że ceny "są finalizowane i mogą jeszcze się zmienić".

Czytaj też: Twitter zamierza dzielić się przychodami z częścią twórców reklam

Cena za status złotego znacznika została objęta nową usługą Twitter Blue for Business, która jest "nowym sposobem weryfikacji i wyróżnienia się firm i ich podmiotów stowarzyszonych na Twitterze". Na swoim głównym koncie klienci Twitter Blue for Business mogą łączyć powiązane osoby, firmy, marki – a nawet "postacie filmowe" – które otrzymają małą plakietkę ze zdjęciem profilowym firmy macierzystej obok własnego niebieskiego lub złotego znacznika. Twitter wprowadził również nowe kwadratowe zdjęcia profilowe dla firm i marek oraz dodał szare znaczniki do kont rządowych.

Musk powiedział, że w ciągu najbliższych kilku miesięcy Twitter zrezygnuje ze wszystkich starszych zweryfikowanych znaczników. Tak, że ostatecznie tylko płacący klienci indywidualni i korporacyjni będą mieli zweryfikowany status.

W przypadku osób fizycznych Twitter Blue (zawierający niebieski znacznik) kosztuje 8 dol. miesięcznie w internecie i 11 dol. za pośrednictwem systemu iOS firmy Apple.

Czytaj też: Założyciel Spotify otworzył przychodnię i chce skanować ludzi

W międzyczasie firma doradcza Innisfree M&A Incorporated pozwała Twittera przed Sądem Najwyższym stanu Nowy Jork o niezapłacenie rachunków w wysokości 1,9 mln dol. Chodzi o usługi świadczone w czasie, gdy Musk starał się o przejęcie koncernu.

Elon Musk, pozostając właścicielem i dyrektorem generalnym Twittera, jest też CEO koncernów SpaceX oraz Tesla.

Czytaj też: Getty Images oskarża sztuczną inteligencję o wykorzystanie ponad 12 mln zdjęć

(MAC, 07.02.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.