Od lutego na okładkach magazynów Wydawnictwa Bauer pojawia się znak "Dobra prasa!"
Wraz z wprowadzeniem znaku jakości "Dobra prasa!” ruszyła kampania promująca tytuły wydawnictwa
Od lutego na okładkach magazynów Bauera pojawia się znak "Dobra prasa" – to element nowej kampanii wydawnictwa.
Jak mówi nam Maciej Brzozowski, dyrektor PR w Bauerze, znak "Dobra prasa!” to wskazówka dla czytelników oraz sprzedawców prasy, gdzie szukać sprawdzonych i wartościowych treści. – To także podpowiedź dla tych, którzy do tej pory kupowali zamknięte niedawno przez inne wydawnictwa tytuły – zaznacza Brzozowski.
Czytaj też: W czwartek spotkanie "GW" z dyrektorem wydawniczym Agory. Pracownicy boją się zwolnień
Na rynku ze znakiem "Dobra prasa!" ukazał się już m.in. "Poradnik Domowy". "Wybierz dobrą prasę! Czytaj czasopisma ze znakiem jakości! Jest z nami blisko 7 milionów czytelników!" – czytamy w reklamie zamieszczonej w tym piśmie.
Wraz z wprowadzeniem znaku jakości "Dobra prasa!” ruszyła kampania promująca tytuły wydawnictwa, obejmująca TV (stacje Polsat, TVN i TVP), radio (RMF), internet i tytuły własne, a także punkty sprzedaży w tym sieć urzędów pocztowych.
Autorkami znaku „Dobra prasa!” są Anna Wydra i Monika Łacmańska-Bycyk, których propozycja została wybrana na drodze wewnętrznego konkursu.
Czytaj też: Duże zmiany w "Nie". Odchodzi Przemysław Ćwikliński, wieloletni zastępca Jerzego Urbana
(MZD, 07.02.2023)