Lidl z akcją promującą aplikację Lidl Plus

Celem akcji jest promocja aplikacji dostępnej na telefony Android oraz iOS (screen: YouTube/KuchniaLidla.pl)
Lidl uruchomił akcję promocyjną, w której klienci będą otrzymywali zdrapki z rabatami w aplikacji Lidl Plus. Promocja, mająca na celu zwiększenie liczby użytkowników aplikacji, potrwa do 25 lutego.
Klienci za każdy zakup w sklepach sieci będą otrzymywać zdrapki, w których znajdą się kupony rabatowe na kolejne produkty. Celem akcji jest promocja aplikacji Lidla, dostępna na telefony Android oraz iOS.
Za działania mediowe online i offline sieci sklepów odpowiada Havas Media, która w październiku zeszłego roku przedłużyła trwającą od 2016 roku współpracę z Lidlem. Lidl współpracuje również z GPD, która zajmuje się realizacjami ATL, BTL i digitalowymi marki od 12 lat. Za influencer marketing odpowiada LiquidThread. Natomiast za obsługę sklepów online Lidl Polska – Heart & Brain.
(KAP, 07.02.2023)
