Cennik TVP na grudzień  |  Z Wawel SA odszedł dyrektor  |  Oglądalność "Tańca z Gwiazdami" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Widownia "MasterChefa" spadła poniżej 1 mln  |  TVN Siedem wydłużył sezon talk-show  |  "Azja Express" stracił widzów  |  Przychody Astro zmniejszyły się o 35 proc.  |  Wyniki Red Carpet Media Group  |  Redaktorka rozstaje się z wydawnictwem Bauer  |  Subskrybenci Tok FM Premium mogą wziąć udział w nagraniu  |  Gazeta.pl współpracuje z kolektywem  |  Katolickie Radio Podlasie zmieniło dyrektora  |  Znamy zwycięzcę przetargu Telewizji Polskiej  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w październiku  |  Agencja Streetcom pracuje  |  Trump wyznaczył przewodniczącego Federalnej Komisji Łączności  |  Facebook ma wypłacić w Niemczech odszkodowania użytkownikom, których dane pozyskano nielegalnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Cennik TVP na grudzień  |  Z Wawel SA odszedł dyrektor  |  Oglądalność "Tańca z Gwiazdami" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Widownia "MasterChefa" spadła poniżej 1 mln  |  TVN Siedem wydłużył sezon talk-show  |  "Azja Express" stracił widzów  |  Przychody Astro zmniejszyły się o 35 proc.  |  Wyniki Red Carpet Media Group  |  Redaktorka rozstaje się z wydawnictwem Bauer  |  Subskrybenci Tok FM Premium mogą wziąć udział w nagraniu  |  Gazeta.pl współpracuje z kolektywem  |  Katolickie Radio Podlasie zmieniło dyrektora  |  Znamy zwycięzcę przetargu Telewizji Polskiej  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w październiku  |  Agencja Streetcom pracuje  |  Trump wyznaczył przewodniczącego Federalnej Komisji Łączności  |  Facebook ma wypłacić w Niemczech odszkodowania użytkownikom, których dane pozyskano nielegalnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Cennik TVP na grudzień  |  Z Wawel SA odszedł dyrektor  |  Oglądalność "Tańca z Gwiazdami" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Widownia "MasterChefa" spadła poniżej 1 mln  |  TVN Siedem wydłużył sezon talk-show  |  "Azja Express" stracił widzów  |  Przychody Astro zmniejszyły się o 35 proc.  |  Wyniki Red Carpet Media Group  |  Redaktorka rozstaje się z wydawnictwem Bauer  |  Subskrybenci Tok FM Premium mogą wziąć udział w nagraniu  |  Gazeta.pl współpracuje z kolektywem  |  Katolickie Radio Podlasie zmieniło dyrektora  |  Znamy zwycięzcę przetargu Telewizji Polskiej  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w październiku  |  Agencja Streetcom pracuje  |  Trump wyznaczył przewodniczącego Federalnej Komisji Łączności  |  Facebook ma wypłacić w Niemczech odszkodowania użytkownikom, których dane pozyskano nielegalnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Luty 07, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kolejne podejście narodowców do własnej telewizji. Wniosek do KRRiT

Telewizja narodowców ma utrzymywać się głównie z wpłat od widzów i reklam (fot. Wojciech Olkuśnik/East News)

Telewizja Media Narodowe SA wystąpiła do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji o przyznanie koncesji umożliwiającej nadawanie stacji w sieciach kablowych – dowiedział się "Presserwis". Poprzedni wniosek – Stowarzyszenia "Marsz Niepodległości" – został wycofany.

Stowarzyszenie "Marsz Niepodległości" zwróciło się o koncesję kablową w listopadzie (później regulator wzywał o uzupełnienie wniosku), ale ostatecznie się wycofało. Powodem miał być konflikt wewnątrz organizacji. Jednak narodowcy z pomysłu stworzenia własnej telewizji nie zrezygnowali.

Czytaj też: Związkowcy z TVP proszą o 1 tys. zł podwyżki

Tym razem wniosek złożyła Telewizja Media Narodowe – zarejestrowana pod koniec stycznia 2023 roku spółka, której prezesem został Robert Bąkiewicz, kierujący jednocześnie Stowarzyszeniem "Marsz Niepodległości". Razem z nim w zarządzie nowego podmiotu zasiadają Piotr Barełkowski i Tomasz Kalinowski.

Kanał ma nazywać się tak samo jak spółka, czyli Telewizja Media Narodowe i być dostępny w sieciach kablowych. Według wcześniejszych zapowiedzi narodowców, telewizja ma utrzymywać się głównie z wpłat od widzów i reklam, a w pierwszym roku koszt wyniesie ok. 1 mln zł. Twórcy liczą, że stacja po około dwóch latach zdobędzie 0,2-0,3 proc. udziału w rynku w grupie 4+.

Czytaj też: Duże zmiany w "Nie". Odchodzi Przemysław Ćwikliński, wieloletni zastępca Jerzego Urbana

(KOZ, 07.02.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.