XTB sponsorem Kanału Sportowego
Współpraca między XTB a Kanałem Sportowym ma pozwolić na edukację finansową Polaków (fot. materiały prasowe)
Polski fintech XTB został oficjalnym partnerem Kanału Sportowego. W ramach współpracy w programach tworzonych przez Kanał prowadzone będą zajęcia z edukacji finansowej.
Przedstawiciele obu firm nie informują, jak dokładnie będzie wyglądała współpraca - czy XTB otrzyma stworzony z myślą o marce program dotyczący finansów, czy raczej działania promocyjne będą towarzyszyły programom z aktualnej ramówki Kanału.
Czytaj też: Krzysztof Stanowski od jutra naczelnym Weszlo.com. Mateusz Rokuszewski zrezygnował
XTB od wielu lat kieruje swoje działania promocyjne do fanów sportu. Aktualnymi ambasadorami marki są m.in. byli mistrzowie UFC - Joanna Jędrzejczyk i Jiří Procházka. Z marką współpracuje również Conor McGregor. Możliwe więc, że wsparcie XTB będzie widoczne przy okazji programów dotyczących sportów walki.
Wśród partnerów Kanału Sportowego znajdują się takie firmy jak Pyszne.pl czy Tyskie.
Czytaj też: Kanał Sportowy wysłał dziennikarza do Portugalii w związku z wyborem selekcjonera reprezentacji Polski
(KAP, 31.01.2023)