PlumResearch: 12 mln widzów "The Last of Us" po siedmiu dniach w USA
Serial miał premierę w Stanach Zjednoczonych w połowie stycznia (fot. materiały prasowe)
W Stanach Zjednoczonych serial HBO Original "The Last of Us" siedem dni po premierze obejrzało w HBO Max 12 mln widzów – wynika z danych z narzędzia Showlabs firmy PlumResearch, przekazanych "Presserwisowi".
"The Last of Us" na platformie HBO Max zadebiutował w Stanach Zjednoczonych w niedzielę 15 stycznia. W ciągu dwóch pierwszych dni serial zgromadził 7,2 mln unikalnych użytkowników (unique viewers).
Przez pierwszy tydzień produkcja przyciągnęła 11,7 proc. wszystkich aktywnych użytkowników HBO Max w USA. Z kolei w niedzielę 22 stycznia, kiedy premierę miał drugi odcinek, tytuł oglądało łącznie 4,1 mln widzów.
Serial "The Last of Us", będący koprodukcją z Sony Pictures Television, oparty jest na grze wideo o takiej samej nazwie. W Polsce produkcję można oglądać w HBO Max i HBO od 16 stycznia.
Czytaj też: Netflix zdominował oglądanie seriali w 2022 roku
(KOZ, 28.01.2023)