Agencja marketingu healthcare należąca do Borowskiego i Kawy zmienia nazwę
Zespół FCB Health Spark to 35 osób (fot. materiały prasowe)
IPG Health, globalna sieć komunikacji marketingowej w zakresie opieki zdrowotnej, zmienia nazwę afiliowanej w Polsce agencji IPG Health Spark Warsaw na FCB Health Spark.
FCB Health Spark jest częścią sieci IPG Health, należącej do grupy IPG, specjalizującej się w marketingu healthcare. Portfolio klientów FCB Health Spark obejmuje lokalnych i globalnych klientów sieci IPG Health. Agencja z siedzibą w Warszawie świadczy usługi w zakresie kreacji, strategii, brandingu, medical writingu i doradztwa medycznego, a także wsparcia digitalowego.
Jako IPG Health Spark Warsaw powstała na początku 2022 roku - w jej stworzenie zainwestowali Wojciech Borowski, group CEO McCann Poland, i Krzysztof Kawa. Działa na terenie Polski i na terenie krajów bałtyckich w ramach globalnej struktury IPG Health jako agencja afiliowana i pozostaje własnością Borowskiego i Kawy. W Warszawie koncentruje się głównie na obsłudze firmy Sanofi, klienta pozyskanego niedawno przez IPG globalnie. Jej portfolio klientów obejmuj też m.in. Sandoz i Novartis. Jej dyrektorem zarządzającym jest Mariusz Otowski, który wcześniej zarządzał należącą do McCann firmą produkcyjną Craft Warsaw.
(AMS, 25.01.2023)