Harris i Trump walczą o czas antenowy  |  Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Harris i Trump walczą o czas antenowy  |  Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Harris i Trump walczą o czas antenowy  |  Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Styczeń 24, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Z TVN odchodzi dyrektor biura reklamy Piotr Tyborowicz

Piotr Tyborowicz kierował biurem reklamy TVN od 1998 roku (fot. materiały prasowe)

Z Warner Bros. Discovery w Polsce odchodzi Piotr Tyborowicz, dyrektor biura reklamy TVN Media i członek zarządu TVN SA. Biuro reklamy podlegać będzie Dorocie Żurkowskiej, która obejmuje nową rolę group senior vice president revenue.

Piotr Tyborowicz, który od 1998 roku pełnił rolę dyrektora biura reklamy TVN Media, odchodzi ze stanowiska i z funkcji członka zarządu TVN. Za kształtowanie i nadzór nad realizacją polityki handlowej i cenowej biura reklamy TVN Media oraz relacje z kluczowymi klientami będzie odpowiadał Marcin Idzik, sales director. Idzik ma podlegać bezpośrednio Dorocie Żurkowskiej.

Czytaj też: Wnioski o przedłużenie koncesji dla TVN Turbo i TVN International trafiły do KRRiT

Dorota Żurkowska dotychczas pełniła rolę group senior vice president business development, distribution & Eurosport. W wyniku zmian obejmie stanowisko group senior vice President revenue. W nowej roli Żurkowska odpowiada za całość przychodów grupy z działalności dystrybucyjnej, consumer products oraz z działalności reklamowej. "Zapewni to dalszy rozwój oferty sprzedażowej, ze szczególnym naciskiem na nowe obszary monetyzacji oraz współpracę z istniejącymi i nowymi partnerami biznesowymi w ramach całej organizacji" – podano w komunikacie.

W związku z nowymi obowiązkami Dorota Żurkowska nie będzie już odpowiadać za rozwój Eurosportu w Polsce. Kanałami pod tą marką będzie zarządzać nadzorowany przez Bogdana Czaję pion programowy TVN Warner Bros. Discovery, który odpowiada za portfolio innych kanałów należących do nadawcy. Czaja będzie m.in. odpowiedzialny za opracowywanie i wdrażanie strategii dalszego rozwoju Eurosportu w Polsce.

Czytaj też: Paweł Gajewski, bliski współpracownik Jacka Kurskiego, żegna się z TVP

(KOZ, 24.01.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.