Jak Jacek Kurski zdewastował Telewizję Polską  |  PKO BP wybierze agencje  |  Trójka ze specjalną ramówką  |  Odejścia z TVP Sport  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Jak Jacek Kurski zdewastował Telewizję Polską  |  PKO BP wybierze agencje  |  Trójka ze specjalną ramówką  |  Odejścia z TVP Sport  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Jak Jacek Kurski zdewastował Telewizję Polską  |  PKO BP wybierze agencje  |  Trójka ze specjalną ramówką  |  Odejścia z TVP Sport  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Styczeń 24, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Z TVN odchodzi dyrektor biura reklamy Piotr Tyborowicz

Piotr Tyborowicz kierował biurem reklamy TVN od 1998 roku (fot. materiały prasowe)

Z Warner Bros. Discovery w Polsce odchodzi Piotr Tyborowicz, dyrektor biura reklamy TVN Media i członek zarządu TVN SA. Biuro reklamy podlegać będzie Dorocie Żurkowskiej, która obejmuje nową rolę group senior vice president revenue.

Piotr Tyborowicz, który od 1998 roku pełnił rolę dyrektora biura reklamy TVN Media, odchodzi ze stanowiska i z funkcji członka zarządu TVN. Za kształtowanie i nadzór nad realizacją polityki handlowej i cenowej biura reklamy TVN Media oraz relacje z kluczowymi klientami będzie odpowiadał Marcin Idzik, sales director. Idzik ma podlegać bezpośrednio Dorocie Żurkowskiej.

Czytaj też: Wnioski o przedłużenie koncesji dla TVN Turbo i TVN International trafiły do KRRiT

Dorota Żurkowska dotychczas pełniła rolę group senior vice president business development, distribution & Eurosport. W wyniku zmian obejmie stanowisko group senior vice President revenue. W nowej roli Żurkowska odpowiada za całość przychodów grupy z działalności dystrybucyjnej, consumer products oraz z działalności reklamowej. "Zapewni to dalszy rozwój oferty sprzedażowej, ze szczególnym naciskiem na nowe obszary monetyzacji oraz współpracę z istniejącymi i nowymi partnerami biznesowymi w ramach całej organizacji" – podano w komunikacie.

W związku z nowymi obowiązkami Dorota Żurkowska nie będzie już odpowiadać za rozwój Eurosportu w Polsce. Kanałami pod tą marką będzie zarządzać nadzorowany przez Bogdana Czaję pion programowy TVN Warner Bros. Discovery, który odpowiada za portfolio innych kanałów należących do nadawcy. Czaja będzie m.in. odpowiedzialny za opracowywanie i wdrażanie strategii dalszego rozwoju Eurosportu w Polsce.

Czytaj też: Paweł Gajewski, bliski współpracownik Jacka Kurskiego, żegna się z TVP

(KOZ, 24.01.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.