Wpływy reklamowe Polskiego Radia  |  Najwięksi reklamodawcy dzienników  |  Netflix niezmiennie liderem  |  Agencje eventowe BGK  |  Oglądalność "The Traitors. Zdrajcy" w TVN  |  Wyniki drugiego sezonu "Zatoki szpiegów" w TVP 1  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Serial "Aniela" w Netflixie  |  Nadawca Eski Południe bez prezesa  |  Wirtualna Polska uruchomiła serwis tematyczny  |  Zielona Interia nawiązała współpracę  |  Dyrektor finansowy w Iberionie  |  Operator kablowy Inea  |  UKE planuje przetarg  |  Potrzebna agencja do kampanii o bezpieczeństwie pracy  |  VerdeAgency i Lettly będą promować  |  OpenAI chce zmienić warunki porozumienia z Microsoftem  |  Trump zwolnił szefową Biura Praw Autorskich USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Wpływy reklamowe Polskiego Radia  |  Najwięksi reklamodawcy dzienników  |  Netflix niezmiennie liderem  |  Agencje eventowe BGK  |  Oglądalność "The Traitors. Zdrajcy" w TVN  |  Wyniki drugiego sezonu "Zatoki szpiegów" w TVP 1  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Serial "Aniela" w Netflixie  |  Nadawca Eski Południe bez prezesa  |  Wirtualna Polska uruchomiła serwis tematyczny  |  Zielona Interia nawiązała współpracę  |  Dyrektor finansowy w Iberionie  |  Operator kablowy Inea  |  UKE planuje przetarg  |  Potrzebna agencja do kampanii o bezpieczeństwie pracy  |  VerdeAgency i Lettly będą promować  |  OpenAI chce zmienić warunki porozumienia z Microsoftem  |  Trump zwolnił szefową Biura Praw Autorskich USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Wpływy reklamowe Polskiego Radia  |  Najwięksi reklamodawcy dzienników  |  Netflix niezmiennie liderem  |  Agencje eventowe BGK  |  Oglądalność "The Traitors. Zdrajcy" w TVN  |  Wyniki drugiego sezonu "Zatoki szpiegów" w TVP 1  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Serial "Aniela" w Netflixie  |  Nadawca Eski Południe bez prezesa  |  Wirtualna Polska uruchomiła serwis tematyczny  |  Zielona Interia nawiązała współpracę  |  Dyrektor finansowy w Iberionie  |  Operator kablowy Inea  |  UKE planuje przetarg  |  Potrzebna agencja do kampanii o bezpieczeństwie pracy  |  VerdeAgency i Lettly będą promować  |  OpenAI chce zmienić warunki porozumienia z Microsoftem  |  Trump zwolnił szefową Biura Praw Autorskich USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Temat: badania radia

Dział: RADIO

Dodano: Styczeń 24, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Grupa Radiowa Agory i Polskie Radio zyskały słuchaczy w 2022 roku

Grono odbiorców stacji Grupy Radiowej Agory powiększyło się o 104 tys. słuchaczy, a Polskiego Radia - o 39 tys. (fot. Pexels.com)

Spośród grup radiowych w 2022 roku słuchaczy przybyło jedynie Grupie Radiowej Agory i Polskiemu Radiu.

Stacji Grupy RMF (RMF FM, RMF Maxx, RMF Classic, Radio Gra, Radio Jura, Radio 90) słuchało 10,1 mln osób dziennie (zasięg dzienny, estymacja na populację), czyli o 172 tys. mniej niż w 2021 roku (spadek o 1,7 proc.).

Czytaj też: Szefowa Polskiego Radia 24 Joanna Turek odchodzi

Rozgłośnie Eurozetu (Radio Zet, Antyradio, Meloradio, Chillizet, część stacji sieci Radia Plus) wybierało razem 5,9 mln słuchaczy każdego dnia – o 88 tys. mniej niż rok wcześniej (spadek o 1,5 proc.).

Ponad ćwierć miliona słuchaczy (338 tys.) straciła Grupa Radiowa Time (Eska, Vox FM, SuperNova, Eska Rock i część stacji sieci Radia Plus), której zasięg dzienny wynosił 4,4 mln (spadł o 7,1 proc.).

Polskiego Radia (Jedynka, Dwójka, Trójka, Polskie Radio 24 i anteny cyfrowe) słuchało 2,5 mln osób dziennie, tj. o 39 tys. więcej, niż przed rokiem (wzrost o 1,6 proc.).

Czytaj też: Paweł Gajewski, bliski współpracownik Jacka Kurskiego, żegna się z TVP

Grono odbiorców stacji Grupy Radiowej Agory (Tok FM, Złote Przeboje, Rock Radio, Radio Pogoda) powiększyło się o 104 tys. słuchaczy – do 2,4 mln (wzrost o 4,6 proc.).

Dane: badanie Radio Track, realizowane przez Kantar.

Czytaj też: Kanał Sportowy wysłał dziennikarza do Portugalii w związku z wyborem selekcjonera reprezentacji Polski

(KOZ, 24.01.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.