Średnio 305 tys. widzów reality show "40 kontra 20" w TVN Siedem
W programie dwóch mężczyzn – starszy i młodszy – rywalizuje ze sobą o względy kilkunastu kobiet (fot. materiały prasowe)
Drugą edycję randkowego reality show "40 kontra 20" oglądało w TVN Siedem średnio 305 tys. osób. Program, w którym dwóch mężczyzn – starszy i młodszy – rywalizuje ze sobą o względy kilkunastu kobiet, produkuje firma Constantin Entertainment Polska.
Nowe odcinki TVN Siedem emitował od 21 listopada do 17 stycznia w dni powszednie o 20. Siódemka, pokazując "40 kontra 20", miała średnio 2,23 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ i 2,7 proc. w grupie komercyjnej 16-49.
Czytaj też: Drugi sezon "Łowców skarbów. Kto da więcej?" w TV 4 od połowy lutego
W całym 2022 roku TVN Siedem notował średnio 3,06 proc. w grupie ogólnej 4+ i 3,9 proc. w komercyjnej 16-49.
Pierwszą edycję "40 kontra 20", nadawaną latem 2021, oglądało średnio 289 tys. widzów.
Program, w którym dwóch mężczyzn – starszy i młodszy – rywalizuje ze sobą o względy kilkunastu kobiet, produkuje firma Constantin Entertainment Polska.
Dane: Nielsen Media.
Czytaj też: Dorota Wellman będzie prowadzić "Kto to wie?" – wiosenną nowość TVN
(MNIE, 22.01.2023)