Sprawa TikToka w USA  |  Republika wywołuje podziały w społeczeństwie  |  Zestawienie serwisów regionalnych i lokalnych  |  Orange Polska partnerem  |  Dyrektor produktu w Wirtualnej Polsce  |  Wiosenna ramówka Polsat Play  |  "Anatomia piękna" wróci do TVN Siedem  |  TV Puls wprowadzi drugi serial  |  Wydawca w "Pulsie Biznesu"  |  Katolickie Radio Diecezji Płockiej ma nowego dyrektora  |  Event marketing w czasach AI  |  Grupa PZU planuje  |  Samsung przymierza się do przetargu  |  Expander Polska  |  "Der Standard" przegrał sprawę o zniesławienie z prawicowymi politykami  |  CNN zapłaci 5 mln dol. z tytułu ugody  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Sprawa TikToka w USA  |  Republika wywołuje podziały w społeczeństwie  |  Zestawienie serwisów regionalnych i lokalnych  |  Orange Polska partnerem  |  Dyrektor produktu w Wirtualnej Polsce  |  Wiosenna ramówka Polsat Play  |  "Anatomia piękna" wróci do TVN Siedem  |  TV Puls wprowadzi drugi serial  |  Wydawca w "Pulsie Biznesu"  |  Katolickie Radio Diecezji Płockiej ma nowego dyrektora  |  Event marketing w czasach AI  |  Grupa PZU planuje  |  Samsung przymierza się do przetargu  |  Expander Polska  |  "Der Standard" przegrał sprawę o zniesławienie z prawicowymi politykami  |  CNN zapłaci 5 mln dol. z tytułu ugody  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Sprawa TikToka w USA  |  Republika wywołuje podziały w społeczeństwie  |  Zestawienie serwisów regionalnych i lokalnych  |  Orange Polska partnerem  |  Dyrektor produktu w Wirtualnej Polsce  |  Wiosenna ramówka Polsat Play  |  "Anatomia piękna" wróci do TVN Siedem  |  TV Puls wprowadzi drugi serial  |  Wydawca w "Pulsie Biznesu"  |  Katolickie Radio Diecezji Płockiej ma nowego dyrektora  |  Event marketing w czasach AI  |  Grupa PZU planuje  |  Samsung przymierza się do przetargu  |  Expander Polska  |  "Der Standard" przegrał sprawę o zniesławienie z prawicowymi politykami  |  CNN zapłaci 5 mln dol. z tytułu ugody  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Styczeń 18, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Canal+ Polska zainteresowany inwestycją w Kanał Sportowy

Kanał Sportowy tworzą Michał Pol, Mateusz Borek, Tomasz Smokowski i Krzysztof Stanowski (screen: Youtube.com/Kanał Sportowy)

Canal+ Polska zamierza zainwestować w Kanał Sportowy, projekt wideo tworzony przez Mateusza Borka, Michała Pola, Tomasza Smokowskiego i Krzysztofa Stanowskiego - wynika z informacji "Presserwisu".

Według naszego informatora Canal+ finalizuje już zakup udziałów w Kanale Sportowym. Nie wiadomo jednak, o jakiej wielkości pakiet chodzi - mniejszościowy czy kontrolny. Inny rozmówca "Presserwisu" tłumaczy: - Canal+ zależy na dotarciu do nowej, młodszej grupy odbiorców, a Kanał Sportowy im to zapewni.

Canal+ nie odnosi się do naszych informacji. - Jeżeli będziemy mieli jakiekolwiek informacje akwizycyjne do przekazania, dowie się pan jako pierwszy - przekazała "Presserwisowi" prezeska firmy Edyta Sadowska.

Czytaj też: Nielsen: z globalnych platform streamingowych korzysta prawie 40 proc. Polaków

Michał Pol, zamiast odpowiedzieć na pytania, które mu zadaliśmy, skrytykował tekst o Kanale Sportowym, który ukazał się w "Press". Mateusz Borek przekazał, że jest na urlopie. - Nie rozmawiam z "Pressem". Do widzenia - uciął Krzysztof Stanowski i się rozłączył. Z Tomaszem Smokowskim nie udało nam się skontaktować.

W zeszłym tygodniu pięściarz i zawodnik MMA Marcin Najman zapytał publicznie Krzysztofa Stanowskiego w mediach społecznościowych: "Krzysiu, czy sprzedajecie Kanał Sportowy Canalowi+ ???". Stanowski nie zareagował na pytanie Najmana na Twitterze.

Kanał Sportowy, który ruszył w 2020 roku, na YouTube ma 935 tys. subskrybentów. Jesienią 2022 roku uruchomił własną platformę wideo i aplikację mobilną. W badaniu Mediapanel PBI/Gemius nie ma wyników dla serwisu Kanalsportowy.pl.

W 2021 roku spółka Kanał Sportowy zanotowała 11,1 mln zł przychodów ze sprzedaży i wypracowała 1,6 mln zł zysku netto (źródło KRS).

O Kanale Sportowym pisaliśmy w magazynie "Press" (przeczytaj).

(KOZ, MAT, 18.01.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.