Biedronka startuje z kampanią wizerunkową i przedłuża umowę z PZPN
Sieć Biedronka w związku z przedłużeniem umowy z PZPN będzie nadal oficjalnym sponsorem zarówno pierwszej reprezentacji Polski kobiet oraz mężczyzn, jak i kadr młodzieżowych (screen: YouTube/Biedronka)
Należąca do Jeronimo Martins Polska sieć sklepów Biedronka uruchomiła nową kampanię wizerunkową pod hasłem "Do Biedronki Idę". Spółka przedłużyła zarazem współpracę z Polskim Związkiem Piłki Nożnej i pozostanie sponsorem reprezentacji do 31 lipca 2026 roku.
W reklamach podkreślane jest zaufanie, jakim konsumenci obdarowują sieć sklepów, które są "zawsze blisko". To kolejna po "Biedronkowych Oszczędnościach" przekaz marki, na którym w nachodzącym miesiącach spółka oprze komunikację z klientami.
Czytaj też: PKN Orlen na kolejne cztery lata z PZPN
Działania reklamowe obejmują komunikacje 360 we wszystkich mediach: telewizji, radiu, outdoorze i DOOH, w internecie, social mediach, prasie oraz mediach własnych Biedronki. Za kreację reklam odpowiada agencja Duda Polska. Media do kampanii zaplanował i kupił dom mediowy Wavemaker (GroupM/WPP).
Sieć Biedronka w związku z przedłużeniem umowy z PZPN będzie nadal oficjalnym sponsorem zarówno pierwszej reprezentacji Polski kobiet oraz mężczyzn, jak i kadr młodzieżowych od lat 15 do 21, pozostając również oficjalnym dostawcą świeżych warzyw i owoców. Umowa obejmie zarówno męskie eliminacje do najbliższych Mistrzostw Europy, których finały odbędą się w Niemczech, jak również eliminacje i turniej finałowy Mistrzostw Świata w 2026 roku w USA, Kanadzie i Meksyku.
Czytaj też: Lidl najsilniej wspieraną marką w telewizji w 2022 roku. Za nim Play i Media Expert
(KAP, 17.01.2023)