Rada Etyki Mediów ocenia program TVN  |  Youtuber dołączył do wPolsce24  |  Gremi Media wydawcą kwartalnika  |  Credit Agricole prowadzi przetarg  |  Oglądalność "Sanatorium miłości" i "Pana Mamy" w TVP  |  Polsat Play  |  Polityka Insight z podcastem  |  Program Bosackiej w Canal+ Kuchnia  |  Wyniki serialu "Teściowie"  |  CBS Reality stracił korzystną pozycję  |  Nadawca Studiomed TV ze wzrostem  |  Stars.tv poszerzył zasięg  |  Portal Gazeta.pl uruchomił "Projekt Magazyn"  |  Przejście z Kantar do Deloitte  |  OMD wygrywa  |  Canon Polska pracuje  |  Salestube partnerem  |  Wicenaczelny nowego działu "The Washington Post"  |  Trump przedłuży termin dla TikToka, jeśli ten nie znajdzie inwestora  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Rada Etyki Mediów ocenia program TVN  |  Youtuber dołączył do wPolsce24  |  Gremi Media wydawcą kwartalnika  |  Credit Agricole prowadzi przetarg  |  Oglądalność "Sanatorium miłości" i "Pana Mamy" w TVP  |  Polsat Play  |  Polityka Insight z podcastem  |  Program Bosackiej w Canal+ Kuchnia  |  Wyniki serialu "Teściowie"  |  CBS Reality stracił korzystną pozycję  |  Nadawca Studiomed TV ze wzrostem  |  Stars.tv poszerzył zasięg  |  Portal Gazeta.pl uruchomił "Projekt Magazyn"  |  Przejście z Kantar do Deloitte  |  OMD wygrywa  |  Canon Polska pracuje  |  Salestube partnerem  |  Wicenaczelny nowego działu "The Washington Post"  |  Trump przedłuży termin dla TikToka, jeśli ten nie znajdzie inwestora  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Rada Etyki Mediów ocenia program TVN  |  Youtuber dołączył do wPolsce24  |  Gremi Media wydawcą kwartalnika  |  Credit Agricole prowadzi przetarg  |  Oglądalność "Sanatorium miłości" i "Pana Mamy" w TVP  |  Polsat Play  |  Polityka Insight z podcastem  |  Program Bosackiej w Canal+ Kuchnia  |  Wyniki serialu "Teściowie"  |  CBS Reality stracił korzystną pozycję  |  Nadawca Studiomed TV ze wzrostem  |  Stars.tv poszerzył zasięg  |  Portal Gazeta.pl uruchomił "Projekt Magazyn"  |  Przejście z Kantar do Deloitte  |  OMD wygrywa  |  Canon Polska pracuje  |  Salestube partnerem  |  Wicenaczelny nowego działu "The Washington Post"  |  Trump przedłuży termin dla TikToka, jeśli ten nie znajdzie inwestora  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 17, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Biedronka startuje z kampanią wizerunkową i przedłuża umowę z PZPN

Sieć Biedronka w związku z przedłużeniem umowy z PZPN będzie nadal oficjalnym sponsorem zarówno pierwszej reprezentacji Polski kobiet oraz mężczyzn, jak i kadr młodzieżowych (screen: YouTube/Biedronka)

Należąca do Jeronimo Martins Polska sieć sklepów Biedronka uruchomiła nową kampanię wizerunkową pod hasłem "Do Biedronki Idę". Spółka przedłużyła zarazem współpracę z Polskim Związkiem Piłki Nożnej i pozostanie sponsorem reprezentacji do 31 lipca 2026 roku.

 W reklamach podkreślane jest zaufanie, jakim konsumenci obdarowują sieć sklepów, które są "zawsze blisko". To kolejna po "Biedronkowych Oszczędnościach" przekaz marki, na którym w nachodzącym miesiącach spółka oprze komunikację z klientami.

Czytaj też: PKN Orlen na kolejne cztery lata z PZPN

Działania reklamowe obejmują komunikacje 360 we wszystkich mediach: telewizji, radiu, outdoorze i DOOH, w internecie, social mediach, prasie oraz mediach własnych Biedronki. Za kreację reklam odpowiada agencja Duda Polska. Media do kampanii zaplanował i kupił dom mediowy Wavemaker (GroupM/WPP).

Sieć Biedronka w związku z przedłużeniem umowy z PZPN będzie nadal oficjalnym sponsorem zarówno pierwszej reprezentacji Polski kobiet oraz mężczyzn, jak i kadr młodzieżowych od lat 15 do 21, pozostając również oficjalnym dostawcą świeżych warzyw i owoców. Umowa obejmie zarówno męskie eliminacje do najbliższych Mistrzostw Europy, których finały odbędą się w Niemczech, jak również eliminacje i turniej finałowy Mistrzostw Świata w 2026 roku w USA, Kanadzie i Meksyku.

Czytaj też: Lidl najsilniej wspieraną marką w telewizji w 2022 roku. Za nim Play i Media Expert

(KAP, 17.01.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.