Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: programy telewizyjne

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Styczeń 16, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Mundial hitem w TV w 2022 roku. "Rolnik szuka żony" na czele programów rozrywkowych

Największym hitem w 2022 roku był mecz Polska - Argentyna na mundialu w Katarze (fot. Jeshoots.com/Pexels.com)

W 2022 roku największą widownię zgromadziły mecze mundialu w Katarze. Wśród programów rozrywkowych prowadził "Rolnik szuka żony" TVP 1, a seriali – telenowela TVP 2 "M jak miłość". Filmem, który przyciągnął najwięcej widzów, był "Kevin sam w domu" w Polsacie.

Nielsen udostępnił zestawienia najpopularniejszych w zeszłym roku programów telewizyjnych. W rankingu dominują transmisje meczów Mistrzostw Świata w piłce nożnej. Pierwsze miejsce przypadło spotkaniu Polski z Argentyną, które w TVP 1 w środę 30 listopada o 20 oglądało średnio 8,48 mln widzów. Drugi był mecz Francja - Polska, który w niedzielę 4 grudnia o 16 przyciągnął do TVP 1 średnio 8,12 mln widzów. Na podium trafił również finał turnieju Argentyna - Francja (7,06 mln widzów w TVP 1 w niedzielę 18 grudnia o 16).

Czytaj też: Dorota Wellman będzie prowadzić "Kto to wie?" – wiosenną nowość TVN

Programem rozrywkowym o najwyższej widowni był odcinek reality-show "Rolnik szuka żony" z niedzieli 27 listopada. Program śledziło w telewizyjnej Jedynce średnio 3,46 mln widzów. W czołówce były też: finał "The Voice Senior" w TVP 2 (2,66 mln widzów; 5 lutego o 20) i "Sanatorium miłości" w TVP 1 (2,65 mln widzów; 3 kwietnia o 21.15).

Widownia telenoweli "M jak miłość" w TVP 2 dochodziła do 3,81 mln widzów – tyle osób przyciągnął odcinek z 11 stycznia. Kolejne w rankingu seriali były: "Na dobre i na złe" w TVP 2 (2,59 mln widzów; 26 stycznia) i "Stulecie Winnych" w TVP 1 (2,58 mln widzów; 27 marca).

Spośród filmów najwięcej widzów przyciągnęła komedia familijna "Kevin sam w domu", którą w Polsacie w Wigilię o 20 oglądało średnio 3,83 mln widzów. Za nią znalazły się: "Kevin sam w Nowym Jorku" w Polsacie (2,64 mln widzów; 1 stycznia) i "Marusarz. Tatrzański orzeł" w TVP 1 (2,56 mln widzów; 16 stycznia).

Czytaj też: TVP Info emituje spot ze zmanipulowaną wypowiedzią Donalda Tuska. Będzie skarga do KRRiT

(KOZ, 16.01.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.