Harris i Trump walczą o czas antenowy  |  Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Harris i Trump walczą o czas antenowy  |  Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Harris i Trump walczą o czas antenowy  |  Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Temat: programy telewizyjne

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Styczeń 16, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Mundial hitem w TV w 2022 roku. "Rolnik szuka żony" na czele programów rozrywkowych

Największym hitem w 2022 roku był mecz Polska - Argentyna na mundialu w Katarze (fot. Jeshoots.com/Pexels.com)

W 2022 roku największą widownię zgromadziły mecze mundialu w Katarze. Wśród programów rozrywkowych prowadził "Rolnik szuka żony" TVP 1, a seriali – telenowela TVP 2 "M jak miłość". Filmem, który przyciągnął najwięcej widzów, był "Kevin sam w domu" w Polsacie.

Nielsen udostępnił zestawienia najpopularniejszych w zeszłym roku programów telewizyjnych. W rankingu dominują transmisje meczów Mistrzostw Świata w piłce nożnej. Pierwsze miejsce przypadło spotkaniu Polski z Argentyną, które w TVP 1 w środę 30 listopada o 20 oglądało średnio 8,48 mln widzów. Drugi był mecz Francja - Polska, który w niedzielę 4 grudnia o 16 przyciągnął do TVP 1 średnio 8,12 mln widzów. Na podium trafił również finał turnieju Argentyna - Francja (7,06 mln widzów w TVP 1 w niedzielę 18 grudnia o 16).

Czytaj też: Dorota Wellman będzie prowadzić "Kto to wie?" – wiosenną nowość TVN

Programem rozrywkowym o najwyższej widowni był odcinek reality-show "Rolnik szuka żony" z niedzieli 27 listopada. Program śledziło w telewizyjnej Jedynce średnio 3,46 mln widzów. W czołówce były też: finał "The Voice Senior" w TVP 2 (2,66 mln widzów; 5 lutego o 20) i "Sanatorium miłości" w TVP 1 (2,65 mln widzów; 3 kwietnia o 21.15).

Widownia telenoweli "M jak miłość" w TVP 2 dochodziła do 3,81 mln widzów – tyle osób przyciągnął odcinek z 11 stycznia. Kolejne w rankingu seriali były: "Na dobre i na złe" w TVP 2 (2,59 mln widzów; 26 stycznia) i "Stulecie Winnych" w TVP 1 (2,58 mln widzów; 27 marca).

Spośród filmów najwięcej widzów przyciągnęła komedia familijna "Kevin sam w domu", którą w Polsacie w Wigilię o 20 oglądało średnio 3,83 mln widzów. Za nią znalazły się: "Kevin sam w Nowym Jorku" w Polsacie (2,64 mln widzów; 1 stycznia) i "Marusarz. Tatrzański orzeł" w TVP 1 (2,56 mln widzów; 16 stycznia).

Czytaj też: TVP Info emituje spot ze zmanipulowaną wypowiedzią Donalda Tuska. Będzie skarga do KRRiT

(KOZ, 16.01.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.