Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: internet

Dział: INTERNET

Dodano: Styczeń 13, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

HBO Max podnosi ceny po raz pierwszy od uruchomienia w 2020 roku

HBO Max jeszcze tej wiosny ma połączyć się w jedną platformę z Discovery+ (fot. materiały prasowe)

Warner Bros. Discovery podjęło decyzję o podniesieniu cen za abonament HBO Max po raz pierwszy od uruchomienia serwisu w maju 2020 roku. Cena wersji podstawowej od 11 lutego ma wynosić w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie 15,99 dol. za miesiąc.

Cena opcji z reklamami pozostanie na poziomie 9,99 USD miesięcznie. Abonenci płacący teraz 14,99 USD otrzymają podwyżkę od następnego cyklu rozliczeniowego. Wzrost cen "pozwoli nam nadal inwestować w dostarczanie jeszcze bardziej definiujących kulturę programów i poprawę jakości obsługi klienta dla wszystkich użytkowników" – podało HBO w oświadczeniu. Tymczasem w ostatnim czasie skasowano wiele zapowiadanych produkcji, a pewna część kontentu zniknęła z platformy (ostatnio kultowe animacje – "Zwariowane melodie" i "Flinstonowie" – większość sezonów).

Czytaj też: Netflix uruchamia w Polsce centrum inżynieryjne

W zeszłym miesiącu, podczas konferencji komunikacyjnej dyrektor finansowy WBD, Gunnar Wiedenfels powiedział, że jego zdaniem ceny subskrypcji usług przesyłania strumieniowego są zbyt niskie i że istnieje "wiele możliwości poprawy” w ich podniesieniu.

Nie jest przypadkiem, że wzrost cen następuje, gdy WBD przygotowuje się do uruchomienia połączonej oferty HBO Max i Discovery. Prawdopodobnie już tej wiosny.

Czytaj też: Polskie wydanie książki księcia Harry’ego. 3 tys. egzemplarzy pierwszego dnia

(MAC, 13.01.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.