Publikacje Jacka Żakowskiego w tygodniku "Polityka"  |  Jeden z największych reklamodawców zmienia front  |  Pasmo emisji serialu TVP 2 "Na sygnale"  |  PARP poszukuje agencji  |  Polsat poszerzy ofertę kanałów sportowych  |  Właściciel Cda.pl z zyskiem w pierwszym półroczu  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Wzrósł rynek reklamy wideo  |  Ranking serwisów w kategorii biznes, finanse, prawo  |  Group One inwestuje  |  Hybrid Polska ma nowe narzędzie  |  Lunapark collective  |  Ile kosztuje Eneę sponsorowanie Radomiaka Radom?  |  Development director w Kantar Polska  |  Komunikacja w Polskim Związku Narciarskim  |  Papaya Films z 10 wyróżnieniami  |  HBO Max nawiązał współpracę z azjatyckim serwisem  |  ESPN i Fox uruchomią w Stanach Zjednoczonych wspólną platformę sportową  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Publikacje Jacka Żakowskiego w tygodniku "Polityka"  |  Jeden z największych reklamodawców zmienia front  |  Pasmo emisji serialu TVP 2 "Na sygnale"  |  PARP poszukuje agencji  |  Polsat poszerzy ofertę kanałów sportowych  |  Właściciel Cda.pl z zyskiem w pierwszym półroczu  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Wzrósł rynek reklamy wideo  |  Ranking serwisów w kategorii biznes, finanse, prawo  |  Group One inwestuje  |  Hybrid Polska ma nowe narzędzie  |  Lunapark collective  |  Ile kosztuje Eneę sponsorowanie Radomiaka Radom?  |  Development director w Kantar Polska  |  Komunikacja w Polskim Związku Narciarskim  |  Papaya Films z 10 wyróżnieniami  |  HBO Max nawiązał współpracę z azjatyckim serwisem  |  ESPN i Fox uruchomią w Stanach Zjednoczonych wspólną platformę sportową  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Publikacje Jacka Żakowskiego w tygodniku "Polityka"  |  Jeden z największych reklamodawców zmienia front  |  Pasmo emisji serialu TVP 2 "Na sygnale"  |  PARP poszukuje agencji  |  Polsat poszerzy ofertę kanałów sportowych  |  Właściciel Cda.pl z zyskiem w pierwszym półroczu  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Wzrósł rynek reklamy wideo  |  Ranking serwisów w kategorii biznes, finanse, prawo  |  Group One inwestuje  |  Hybrid Polska ma nowe narzędzie  |  Lunapark collective  |  Ile kosztuje Eneę sponsorowanie Radomiaka Radom?  |  Development director w Kantar Polska  |  Komunikacja w Polskim Związku Narciarskim  |  Papaya Films z 10 wyróżnieniami  |  HBO Max nawiązał współpracę z azjatyckim serwisem  |  ESPN i Fox uruchomią w Stanach Zjednoczonych wspólną platformę sportową  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Styczeń 11, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Poznańska Telewizja WTK ograniczyła pasmo informacyjno-publicystyczne

Telewizja WTK nadaje informacje z Poznania i województwa wielkopolskiego (screen: YouTube/Telewizja WTK)

Telewizja WTK z Poznania ograniczyła nadawane na żywo w dni powszednie pasmo informacyjno-publicystyczne. Stacja tłumaczy, że zdecydowała się na taki krok po analizie oglądalności.

Jak wynika z ramówki, program na żywo został od stycznia skrócony - po południu o 30 minut, a wieczorem o ok. godziny i trwa teraz od 17.30 do 20.45.

- Zmiany są wynikiem szczegółowej analizy badań oglądalności, które niedawno przeprowadziliśmy - tłumaczy Krzysztof Szydłowski, prezes zarządu spółki Wielkopolska Telewizja Kablowa, nadawcy Telewizji WTK. Jak wyjaśnia, stacja zdecydowała się na testowy pomiar Nielsen Media. Nie podjęto jednak jeszcze decyzji, czy Telewizja WTK na stałe dołączy do panelu. Od sierpnia 2022 kanał jest dostępny już nie tylko w sieciach kablowych w woj. wielkopolskim, ale też w ogólnopolskich ofertach Grupy Vectra.

Czytaj też: Dwutygodnik „Show” po likwidacji konkurenta zdrożał - kosztuje 4,99 zł

Krzysztof Szydłowski dodaje, że stacja pracuje nad dwoma nowymi serialami dokumentalnymi, o tematyce kryminalnej i społecznej. Ich premiery zaplanowane są na wiosnę br.

Jesienią 2022 kontrolę nad spółką Wielkopolska Telewizja Kablowa, nadawcą Telewizji WTK i kanału FanklubTV oraz właścicielem portalu Epoznan.pl, przejęli prezes zarządu Wielkopolskiej Telewizji Kablowej Krzysztof Szydłowski i członek jej zarządu Witold Kundzewicz. Kupili oni udziały od dotychczasowego właściciela - sieci kablowej Inea.

Ze sprawozdania przesłanego do Krajowego Rejestru Sądowego wynika, że w 2021 roku przychody Wielkopolskiej Telewizji Kablowej ze sprzedaży wyniosły 7,68 mln zł, a zysk - 595,05 tys. zł.

(MNIE, 11.01.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.