Dwutygodnik „Show” po likwidacji konkurenta zdrożał - kosztuje 4,99 zł

"Show” jest jednym z dwóch pism segmentu people (fot. materiały prasowe)
Dwutygodnik „Show” (Bauer) zdrożał o 1,30 zł. Od początku stycznia kosztuje 4,99 zł i ma 44 strony.
„Show” jest dziś jednym z dwóch pozostałych na rynku pism people. Z końcem roku zniknął dotychczasowy lider sprzedaży w tej kategorii – dwutygodnik „Party. Życie Gwiazd” (Burda Media Polska).
Czytaj też: Ministerstwo Finansów: nie będzie zerowej stawki VAT na prasę i książki
Według badania PBC za okres od stycznia do września ub.r. "Show” sprzedawał się średnio w 37 248 egz. Pierwsze pod tym względem było „Party. Życie Gwiazd” ze średnią sprzedażą 47 540 egz., a druga „Viva” (Burda Media Polska) - 42 283 egz.
(MZD, 11.01.2023)
