Film "Glass Onion" z serii "Na noże" najpopularniejszy 24 i 25 grudnia na Netfliksie w Polsce
Film "Glass Onion" 24 grudnia obejrzało 222 tys. użytkowników z Polski, a 25 grudnia – 308 tys. (fot. materiały prasowe)
Zarówno w wigilię, jak i w pierwszy dzień świąt Bożego Narodzenia najpopularniejszą pozycją w serwisie Netflix w Polsce był film "Glass Onion" z serii "Na noże" – wynika z danych PlumResearch udostępnionych "Presserwisowi".
24 grudnia film "Glass Onion" obejrzało 222 tys. unikalnych użytkowników (unique viewers), a łączny czas wyświetleń tytułu wyniósł 374 tys. godzin (total hours watched). Natomiast 25 grudnia produkcja przyciągnęła 308 tys. użytkowników (łącznie 562 tys. godzin).
Czytaj też: Paramount+ rośnie dzięki rekordowej oglądalności "Top Gun: Maverick"
Na drugim miejscu – 24 i 25 grudnia – był serial "Emily w Paryżu", który zgromadził odpowiednio 216 tys. i 193 tys. unikalnych użytkowników.
Trzecia pozycja przypadła w wigilię serialowi "Wednesday" (135 tys. unikalnych użytkowników), a w pierwszy dzień świąt – serialowi "Wiedźmin: rodowód krwi" (176 tys.).
24 grudnia w pierwszej piątce znalazły się również: serial "Alice in Borderland" (106 tys. użytkowników) i film "Grinch. Świąt nie będzie" (70 tys. użytkowników). Z kolei 25 grudnia były to: "Wednesday" (145 tys. użytkowników) i "Alice in Borderland" (99 tys. użytkowników).
Wskaźnik unique viewers jest definiowany jako profil, który obejrzał co najmniej 2 minuty danej treści. Z kolei total hours watched to suma czasu spędzonego na oglądaniu danej treści przez subskrybentów platformy.
Czytaj też: Bill Cosby na 2023 rok planuje tournée ze swoim stand-upem
(KOZ, 30.12.2022)