Wpływy reklamowe Polskiego Radia  |  Najwięksi reklamodawcy dzienników  |  Netflix niezmiennie liderem  |  Agencje eventowe BGK  |  Oglądalność "The Traitors. Zdrajcy" w TVN  |  Wyniki drugiego sezonu "Zatoki szpiegów" w TVP 1  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Serial "Aniela" w Netflixie  |  Nadawca Eski Południe bez prezesa  |  Wirtualna Polska uruchomiła serwis tematyczny  |  Zielona Interia nawiązała współpracę  |  Dyrektor finansowy w Iberionie  |  Operator kablowy Inea  |  UKE planuje przetarg  |  Potrzebna agencja do kampanii o bezpieczeństwie pracy  |  VerdeAgency i Lettly będą promować  |  OpenAI chce zmienić warunki porozumienia z Microsoftem  |  Trump zwolnił szefową Biura Praw Autorskich USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Wpływy reklamowe Polskiego Radia  |  Najwięksi reklamodawcy dzienników  |  Netflix niezmiennie liderem  |  Agencje eventowe BGK  |  Oglądalność "The Traitors. Zdrajcy" w TVN  |  Wyniki drugiego sezonu "Zatoki szpiegów" w TVP 1  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Serial "Aniela" w Netflixie  |  Nadawca Eski Południe bez prezesa  |  Wirtualna Polska uruchomiła serwis tematyczny  |  Zielona Interia nawiązała współpracę  |  Dyrektor finansowy w Iberionie  |  Operator kablowy Inea  |  UKE planuje przetarg  |  Potrzebna agencja do kampanii o bezpieczeństwie pracy  |  VerdeAgency i Lettly będą promować  |  OpenAI chce zmienić warunki porozumienia z Microsoftem  |  Trump zwolnił szefową Biura Praw Autorskich USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Wpływy reklamowe Polskiego Radia  |  Najwięksi reklamodawcy dzienników  |  Netflix niezmiennie liderem  |  Agencje eventowe BGK  |  Oglądalność "The Traitors. Zdrajcy" w TVN  |  Wyniki drugiego sezonu "Zatoki szpiegów" w TVP 1  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Serial "Aniela" w Netflixie  |  Nadawca Eski Południe bez prezesa  |  Wirtualna Polska uruchomiła serwis tematyczny  |  Zielona Interia nawiązała współpracę  |  Dyrektor finansowy w Iberionie  |  Operator kablowy Inea  |  UKE planuje przetarg  |  Potrzebna agencja do kampanii o bezpieczeństwie pracy  |  VerdeAgency i Lettly będą promować  |  OpenAI chce zmienić warunki porozumienia z Microsoftem  |  Trump zwolnił szefową Biura Praw Autorskich USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Temat: film

Dział: INTERNET

Dodano: Grudzień 30, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Film "Glass Onion" z serii "Na noże" najpopularniejszy 24 i 25 grudnia na Netfliksie w Polsce

Film "Glass Onion" 24 grudnia obejrzało 222 tys. użytkowników z Polski, a 25 grudnia – 308 tys. (fot. materiały prasowe)

Zarówno w wigilię, jak i w pierwszy dzień świąt Bożego Narodzenia najpopularniejszą pozycją w serwisie Netflix w Polsce był film "Glass Onion" z serii "Na noże" – wynika z danych PlumResearch udostępnionych "Presserwisowi".

24 grudnia film "Glass Onion" obejrzało 222 tys. unikalnych użytkowników (unique viewers), a łączny czas wyświetleń tytułu wyniósł 374 tys. godzin (total hours watched). Natomiast 25 grudnia produkcja przyciągnęła 308 tys. użytkowników (łącznie 562 tys. godzin).

Czytaj też: Paramount+ rośnie dzięki rekordowej oglądalności "Top Gun: Maverick"

Na drugim miejscu – 24 i 25 grudnia – był serial "Emily w Paryżu", który zgromadził odpowiednio 216 tys. i 193 tys. unikalnych użytkowników.

Trzecia pozycja przypadła w wigilię serialowi "Wednesday" (135 tys. unikalnych użytkowników), a w pierwszy dzień świąt – serialowi "Wiedźmin: rodowód krwi" (176 tys.).

24 grudnia w pierwszej piątce znalazły się również: serial "Alice in Borderland" (106 tys. użytkowników) i film "Grinch. Świąt nie będzie" (70 tys. użytkowników). Z kolei 25 grudnia były to: "Wednesday" (145 tys. użytkowników) i "Alice in Borderland" (99 tys. użytkowników).

Wskaźnik unique viewers jest definiowany jako profil, który obejrzał co najmniej 2 minuty danej treści. Z kolei total hours watched to suma czasu spędzonego na oglądaniu danej treści przez subskrybentów platformy.

Czytaj też: Bill Cosby na 2023 rok planuje tournée ze swoim stand-upem

(KOZ, 30.12.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.