Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 29, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Fundacja Avalon z kampanią "Nic co ludzkie nie jest nam obce"

Kampania wpIsuje się w dotychczasową działalność Fundacji Avalon, wspierającą osoby niepełnosprawne (fot. materiały prasowe)

Agencja Nie Do Ogarnięcia prowadzi dla Fundacji Avalon kampanię "Nic co ludzkie nie jest nam obce". Osoby z niepełnosprawnościami mogą pełnić takie same role społeczne i realizować się w życiowych rolach na równych zasadach, jak osoby pełnosprawne – to główny przekaz.

Kampania obejmuje spoty telewizyjne, radiowe, reklamę na nośnikach zewnętrznych i w internecie, a także szerokie działania w mediach społecznościowych, PR oraz działania we współpracy z twórcami internetowymi.

Czytaj też: Krzysztof Miruć znowu w reklamach Leroy Merlin

"Nic co ludzkie nie jest nam obce" to piąta kampania społeczna prowadzona przez Fundację Avalon, współfinansowana ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. To kolejna, po ubiegłorocznej "Pełnosprawni w miłości", kampania realizowana przez Agencję Nie Do Ogarnięcia.

– Jesteśmy jako społeczeństwo przyzwyczajeni do wizerunku osób z niepełnosprawnościami jako ofiar bądź superbohaterów. Tymczasem oba te obrazy są w dużej mierze krzywdzące. Prawdziwe życie nigdy nie jest tylko czarne lub tylko białe, ale składa się z różnych odcieni – mówi Helena Szczuka, kierowniczka działu komunikacji i promocji Fundacji Avalon, prowadząca kampanię.

Fundacja Avalon to jedna z największych organizacji pozarządowych w Polsce wspierających osoby z niepełnosprawnościami i przewlekle chore. Powstała w 2006 roku, a od 2009 posiada status organizacji pożytku publicznego. Ma siedzibę w Warszawie, jednak wsparciem obejmuje osoby potrzebujące z całej Polski. Fundacja aktualnie wspiera blisko 13 tys. osób. Łączna wartość pomocy wynosi ponad 300 mln zł.

Czytaj też: Polska Spółka Gazownictwa w spocie kształtuje wizerunek firmy

Agencja Nie Do Ogarnięcia to agencja kreatywna 360, której specjalnością są działania niestandardowe. Realizowała projekty m.in. dla takich marek, jak Aldi Polska, Łomża, Pracuj.pl oraz organizacji społecznych – Fundacji Avalon, Fundacji Anny Dymnej Mimo Wszystko i Czytaj.pl.

(MAC, 29.12.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.