Temat: prasa

Dział: PRASA

Dodano: Grudzień 29, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Party" najpopularniejszym dwutygodnikiem segmentu people. Ale i tak znika z rynku

"Party" to jeden z ponad 20 tytułów likwidowanych w tym roku przez wydawnictwo Burda Media Polska

Likwidowany przed Burdę Media Polska magazyn "Party" żegna się z rynkiem w dobrym stylu. Po trzech kwartałach 2022 roku jest najbardziej popularnym dwutygodnikiem z segmentu people.

Według zestawienia PBC w okresie styczeń-wrzesień "Party" miało średnią sprzedaż na poziomie 47 540 egz. Znajdująca się na drugim miejscu "Viva" (Burda Media Polska) sprzedawała się średnio w 42 283 egz., a "Show" (Bauer) miał średnią sprzedaż wynoszącą 37 248 egz.

Czytaj też: Burmistrz Zakopanego i TVP podtrzymują, że na sylwestrze wystąpi kolejna gwiazda

"Miał być »Cocktail«. Potem »Cocktail Party«. W końcu »Party. Życie Gwiazd«. Mamy wrażenie, że dyskusja o tym, jaki będzie tytuł nowego, niezwykłego pisma o gwiazdach odbyła się rok czy dwa lata temu. A minęło 15 lat. »Party Życie Gwiazd« weszło na rynek i zrewolucjonizowało go na zawsze. Udowodniliśmy, że można pisać o gwiazdach wiarygodnie, bez hejtu. »Kochamy gwiazdy«, mówiliśmy, pokazując pierwszą okładkę, której bohaterką była Doda. Okazało się, że tak jak my kochają gwiazdy setki tysięcy czytelników, którzy byli nam wierni przez kolejne lata" – czytamy w pożegnalnym, grudniowym wstępniaku dwutygodnika „Party”, ukazującego się od 2007 roku. W kwietniu br. przeszedł w ręce wydawnictwa Burda Media Polska w wyniku fuzji z Edipresse Polska.

W pożegnalnym wstępniaku redakcja zaprosiła czytelników do serwisu internetowego Party.pl, który będzie dalej tworzony pod okiem naczelnej papierowej wersji tytułu Anety Wikariak. Ostatni, grudniowy numer został również wzbogacony o kalendarium kluczowych wydarzeń i okładek w życiu pisma.

Czytaj też: Sorry, Winnetou! Awantura w Niemczech o twórcę kultowej powieści

"Party" to jeden z ponad 20 tytułów likwidowanych w tym roku przez wydawnictwo Burda Media Polska. Decyzją zarządu w  portfolio wydawcy pozostaną jedynie magazyny wspierające rozwój multimedialnych marek – "Glamour", "Viva!", a także "Elle", "Elle Decoration" i "National Geographic Polska".

(MZD, 29.12.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.