Przekazy o Owsiaku w Republice i wPolsce24  |  O czym przypomniała lista gości na inauguracji Trumpa  |  Negocjacje Repropolu z big techami  |  Grupa RMF poszerza ofertę  |  Bank Pekao SA wybiera agencję  |  TVP 2 bez kontynuacji programu  |  Zestawienie najsilniej wspieranych marek w telewizji  |  Oglądalność "The Voice Senior" w TVP 2  |  Cennik TVN na luty  |  Premiery serialu przeniesione z Polsatu do TV 4  |  Dostępność stacji Biznes24  |  Wicenaczelny "Parkietu"  |  "Newsweek Historia" podrożał  |  Odejście z Publicis  |  Digitree Group  |  Zespół Mediabrands Health  |  Grupa Kantar sprzedaje Kantar Media za 1 mld dol.  |  W Londynie rozpoczął się proces księcia Harry'ego przeciwko gazetom Murdocha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Przekazy o Owsiaku w Republice i wPolsce24  |  O czym przypomniała lista gości na inauguracji Trumpa  |  Negocjacje Repropolu z big techami  |  Grupa RMF poszerza ofertę  |  Bank Pekao SA wybiera agencję  |  TVP 2 bez kontynuacji programu  |  Zestawienie najsilniej wspieranych marek w telewizji  |  Oglądalność "The Voice Senior" w TVP 2  |  Cennik TVN na luty  |  Premiery serialu przeniesione z Polsatu do TV 4  |  Dostępność stacji Biznes24  |  Wicenaczelny "Parkietu"  |  "Newsweek Historia" podrożał  |  Odejście z Publicis  |  Digitree Group  |  Zespół Mediabrands Health  |  Grupa Kantar sprzedaje Kantar Media za 1 mld dol.  |  W Londynie rozpoczął się proces księcia Harry'ego przeciwko gazetom Murdocha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Przekazy o Owsiaku w Republice i wPolsce24  |  O czym przypomniała lista gości na inauguracji Trumpa  |  Negocjacje Repropolu z big techami  |  Grupa RMF poszerza ofertę  |  Bank Pekao SA wybiera agencję  |  TVP 2 bez kontynuacji programu  |  Zestawienie najsilniej wspieranych marek w telewizji  |  Oglądalność "The Voice Senior" w TVP 2  |  Cennik TVN na luty  |  Premiery serialu przeniesione z Polsatu do TV 4  |  Dostępność stacji Biznes24  |  Wicenaczelny "Parkietu"  |  "Newsweek Historia" podrożał  |  Odejście z Publicis  |  Digitree Group  |  Zespół Mediabrands Health  |  Grupa Kantar sprzedaje Kantar Media za 1 mld dol.  |  W Londynie rozpoczął się proces księcia Harry'ego przeciwko gazetom Murdocha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 23, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Branża reklamowa składa świąteczne życzenia niestandardowo

Studio produkcyjne Platige Image stworzyło świąteczną animację przy użyciu silnika Unreal Engine 5 (screen: YouTube/PlatigeImage)

Z okazji świąt Bożego Narodzenia branża reklamowa postanowiła obdarować dziennikarzy i współpracowników raportami, animacjami i książkami kucharskimi. Wybraliśmy kilka przykładów.

Agencja kreatywna 180heartbeats + Jung v Matt wykorzystała w życzeniach świątecznych sztuczną inteligencję i opublikowała książkę kucharską, w której znalazło się 12 powigilijnych przepisów kulinarnych "zero waste". Całość została napisana i zilustrowana przez sztuczną inteligencję i znajduje się na stronie agencji.

Czytaj też: Robert Makłowicz i Make Life Harder promują grę Trefla

Natomiast agencja Freundschaft, podobnie jak rok temu, przygotowała raport świąteczny, w którym przepytano tysiąc osób w wieku 18-64 lat na temat minionego roku, m.in. o to, czy trzeba mieć dużo czasu, żeby sprawić sobie radość (pozytywnie odpowiedziało 80 proc.), a zaledwie 3 proc. ankietowanych stwierdziło, że cieszy ich nicnierobienie. Najchętniej wskazywaną radością w 2022 roku było wypicie kawy i słuchanie muzyki (po 44 proc. wskazań).

W podobny sposób świętuje agencja GetHero, która z okazji świąt przygotowała suplement raportu "Kim są polscy użytkownicy TikToka" stworzony wspólnie z SWPS. Skupiono się w nim na bezpośrednich rozmowach z użytkownikami aplikacji (w wieku od kilkunastu do kilkudziesięciu lat), którzy wyjaśnili, jak korzystają z platformy.

Studio produkcyjne Platige Image stworzyło natomiast świąteczną animację, w której załoga statku kosmicznego przemierza galaktykę, aby spełnić świąteczne marzenia. Ponaddwuminutowy film został stworzony przy użyciu silnika Unreal Engine 5.

Czytaj też: EssenceMediaCom wygrywa globalny przetarg Sony Interactive Entertainment

(KAP, 23.12.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.