Cennik TVP na grudzień  |  Z Wawel SA odszedł dyrektor  |  Oglądalność "Tańca z Gwiazdami" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Widownia "MasterChefa" spadła poniżej 1 mln  |  TVN Siedem wydłużył sezon talk-show  |  "Azja Express" stracił widzów  |  Przychody Astro zmniejszyły się o 35 proc.  |  Wyniki Red Carpet Media Group  |  Redaktorka rozstaje się z wydawnictwem Bauer  |  Subskrybenci Tok FM Premium mogą wziąć udział w nagraniu  |  Gazeta.pl współpracuje z kolektywem  |  Katolickie Radio Podlasie zmieniło dyrektora  |  Znamy zwycięzcę przetargu Telewizji Polskiej  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w październiku  |  Agencja Streetcom pracuje  |  Trump wyznaczył przewodniczącego Federalnej Komisji Łączności  |  Facebook ma wypłacić w Niemczech odszkodowania użytkownikom, których dane pozyskano nielegalnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Cennik TVP na grudzień  |  Z Wawel SA odszedł dyrektor  |  Oglądalność "Tańca z Gwiazdami" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Widownia "MasterChefa" spadła poniżej 1 mln  |  TVN Siedem wydłużył sezon talk-show  |  "Azja Express" stracił widzów  |  Przychody Astro zmniejszyły się o 35 proc.  |  Wyniki Red Carpet Media Group  |  Redaktorka rozstaje się z wydawnictwem Bauer  |  Subskrybenci Tok FM Premium mogą wziąć udział w nagraniu  |  Gazeta.pl współpracuje z kolektywem  |  Katolickie Radio Podlasie zmieniło dyrektora  |  Znamy zwycięzcę przetargu Telewizji Polskiej  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w październiku  |  Agencja Streetcom pracuje  |  Trump wyznaczył przewodniczącego Federalnej Komisji Łączności  |  Facebook ma wypłacić w Niemczech odszkodowania użytkownikom, których dane pozyskano nielegalnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Cennik TVP na grudzień  |  Z Wawel SA odszedł dyrektor  |  Oglądalność "Tańca z Gwiazdami" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Widownia "MasterChefa" spadła poniżej 1 mln  |  TVN Siedem wydłużył sezon talk-show  |  "Azja Express" stracił widzów  |  Przychody Astro zmniejszyły się o 35 proc.  |  Wyniki Red Carpet Media Group  |  Redaktorka rozstaje się z wydawnictwem Bauer  |  Subskrybenci Tok FM Premium mogą wziąć udział w nagraniu  |  Gazeta.pl współpracuje z kolektywem  |  Katolickie Radio Podlasie zmieniło dyrektora  |  Znamy zwycięzcę przetargu Telewizji Polskiej  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w październiku  |  Agencja Streetcom pracuje  |  Trump wyznaczył przewodniczącego Federalnej Komisji Łączności  |  Facebook ma wypłacić w Niemczech odszkodowania użytkownikom, których dane pozyskano nielegalnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 20, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TikTok wskazuje trendy marketingowe na 2023 rok

Pełny raport znajduje się pod adresem Newsroom.tiktok.com (fot. TikTok)

Platforma TikTok opublikowała raport, w którym wskazuje najważniejsze trendy w aplikacji, które pomogą reklamodawcom odpowiednio przygotować kampanie i zapewnić im odpowiednie zasięgi w 2023 roku.

Pierwszym trendem wymienionym przez autorów raportu jest tzw. actionable entertainment, czyli treści tworzone z myślą o aktywizowaniu ich odbiorców. Lepsze dotarcie do konsumentów oferują tutoriale tworzone w myśl zasady "pokaż, a nie sprzedawaj". TikTok wskazuje, że na odbiorców wpłynie nie tylko szczerość przekazu, ale też fakt, że odnosi się on do bardzo konkretnego problemu.

Czytaj też: Nie musisz tańczyć! Jak polskie redakcje wchodzą do TikToka. Radzą najlepsi

TikTok przewiduje również, że w 2023 roku wzrośnie zainteresowanie działaniami z obszaru self-care z naciskiem na zapewnianie odbiorcom radości. 50 proc. użytkowników TikToka twierdzi bowiem, że aplikacja poprawia im humor. 40 proc. natomiast uważa, że jedną z głównych motywacji do zakupu reklamowanego produktu jest to, czy zakup "podniesie ich na duchu".

Autorzy raportu uważają, że w nadchodzącym roku istotne będzie opieranie swoich działań na społecznościach, które tworzą się pod hashtagami na platformie. Wśród nich wymienia m.in. #TechTok, #TiredMom czy #CleanTok, które dotyczą odpowiednio technologii, parentingu i sprzątania. 38 proc. użytkowników platformy twierdzi bowiem, że reklamy na TikToku uczą ich czegoś nowego. 40 proc. natomiast wskazuje, że oglądając treści konkretnego twórcy, czują się członkami jego internetowej społeczności.

TikTok w swoim raporcie oparł się na danych dotyczących wydajności platformy w 2022 roku.

Czytaj też: Musk musi odejść. Tak zdecydowali internauci

(KAP, 20.12.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.