"Pytanie na śniadanie" Dwójki zyskało widzów, "Dzień dobry TVN" liderem w weekendy
"Pytanie na śniadanie" od września do listopada oglądało w TVP 2 średnio 410 tys. widzów (screen Pytanie.tvp.pl)
W okresie wrzesień-listopad wzrosła widownia "Pytania na śniadanie" w TVP 2, a spadła "Dzień dobry TVN". Jednak w weekendy program TVN jest oglądany chętniej niż śniadaniówka telewizyjnej Dwójki.
"Pytanie na śniadanie", emitowane od 7.30 do 11.15, oglądało w TVP 2 średnio 410 tys. widzów, tj. o 18 tys. więcej, niż w tych samych miesiącach 2021 roku. Udział Dwójki w tym paśmie wzrósł z 8,1 proc. do 8,48 proc. We wrześniu szefową "Pytania na śniadanie" została Joanna Kurska.
Czytaj też: Na początku roku Sejm zajmie się ustawą faworyzującą TVP. Nadawcy chcą wstrzymania prac
"Dzień dobry TVN", nadawane między 8 a 11.30, przyciąga do TVN średnio 368 tys. widzów, tj. o 11 tys. mniej, niż rok temu. Mimo to wzrósł udział stacji w tym czasie – z 7,63 proc. do 7,7 proc.
W grupie komercyjnej 16-49 TVN, pokazując "Dzień dobry TVN", miał średnio 9,95 proc. udziału (spadek z 10,3 proc.), a TVP 2 podczas "Pytania na śniadanie" – 8,02 proc. (wzrost z 7,13 proc.).
Natomiast "Nowy dzień" Polsat News oglądało w Polsacie w godz. 6-8.40 średnio 236 tys. widzów, tj. o 39 tys. mniej. Polsat w grupie ogólnej notował 8,77 proc. (spadek z 10,3 proc.), a w komercyjnej – 9,61 proc. (spadek z 11,16 proc.).
Wydania "Pytania na śniadanie" w dni powszednie śledziło 371 tys. widzów, a "Dzień dobry TVN" – 318 tys. W weekendy programy przyciągały odpowiednio 489 tys. i 522 tys.
Dane: Nielsen Media.
Czytaj też: Do Sejmu trafił obywatelski projekt ustawy likwidującej TVP Info i abonament radiowo-telewizyjny
(KOZ, 20.12.2022)