Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: badania telewizji

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Grudzień 09, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polo TV, Eska TV i Stars.tv w czołówce oglądalności kanałów muzycznych

Nadający naziemnie Polo TV miał w listopadzie br. średnio 0,27 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ (fot. Pixabay.com)

Liderem wśród stacji muzycznych w grupie ogólnej 4+ ponownie był Polo TV. Udział tego kanału w rynku, jak i drugiej w zestawieniu stacji Eska TV, spadł w porównaniu z analogicznym okresem 2021. Trzecie miejsce należało do Stars.tv, który obronił wynik sprzed roku.

Nadający naziemnie Polo TV (Telewizja Polsat) miał w listopadzie br. średnio 0,27 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ (wobec 0,5 proc. rok wcześniej). Druga była naziemna Eska TV (Telewizja Polsat), która odnotowała 0,15 proc. udziału (spadek z 0,29 proc.). Trzecie miejsce należało do Stars.tv (JBD) – 0,13 proc. (bez zmian).

Czytaj też: Barbara Kurdej-Szatan w promocji świątecznej oferty Wyborcza.pl. Wrócił temat jej wpisu o straży granicznej

W czołówce kanałów muzycznych znalazły się też:

  • 4fun.tv (4fun) – 0,1 proc. (wzrost z 0,06 proc.),
  • Disco Polo Music (Telewizja Polsat) – 0,09 proc. (wzrost z 0,08 proc.),
  • 4fun Kids (4fun) – 0,05 proc. (spadek z 0,1 proc.),
  • Kino Polska Muzyka (Grupa Kino Polska) – 0,04 proc. (spadek z 0,05 proc.),
  • Eska TV Extra (Telewizja Polsat) – 0,03 proc. (bez zmian),
  • Mixtape (SandBoxMedia) – 0,03 proc. (w ub.r. kanał nie był monitorowany)
  • i Junior Music (MWE Networks) – 0,03 proc. (wzrost z 0,02 proc.).

W grupie komercyjnej 16-49 pierwszy był Polo TV (0,34 proc., spadek z 0,74 proc.), drugi 4fun.tv (0,26 proc. w porównaniu z 0,15 proc. rok wcześniej), a trzecia Eska TV (0,25 proc. udziału, w dół z 0,55 proc.).

W grupie komercyjnej 16-59 prowadził Polo TV (0,36 proc., spadek z 0,66 proc.), a następnie były: Stars.tv (0,21 proc., spadek z 0,22 proc.) i Eska TV (0,2 proc. udziału, w dół z 0,43 proc.).

Dane: Nielsen Media.

Czytaj też: Nominacja Jacka Kurskiego do Banku Światowego jest absurdalna. Opinie miażdżące

(MNIE, 09.12.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.