Polo TV, Eska TV i Stars.tv w czołówce oglądalności kanałów muzycznych
Nadający naziemnie Polo TV miał w listopadzie br. średnio 0,27 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ (fot. Pixabay.com)
Liderem wśród stacji muzycznych w grupie ogólnej 4+ ponownie był Polo TV. Udział tego kanału w rynku, jak i drugiej w zestawieniu stacji Eska TV, spadł w porównaniu z analogicznym okresem 2021. Trzecie miejsce należało do Stars.tv, który obronił wynik sprzed roku.
Nadający naziemnie Polo TV (Telewizja Polsat) miał w listopadzie br. średnio 0,27 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ (wobec 0,5 proc. rok wcześniej). Druga była naziemna Eska TV (Telewizja Polsat), która odnotowała 0,15 proc. udziału (spadek z 0,29 proc.). Trzecie miejsce należało do Stars.tv (JBD) – 0,13 proc. (bez zmian).
Czytaj też: Barbara Kurdej-Szatan w promocji świątecznej oferty Wyborcza.pl. Wrócił temat jej wpisu o straży granicznej
W czołówce kanałów muzycznych znalazły się też:
- 4fun.tv (4fun) – 0,1 proc. (wzrost z 0,06 proc.),
- Disco Polo Music (Telewizja Polsat) – 0,09 proc. (wzrost z 0,08 proc.),
- 4fun Kids (4fun) – 0,05 proc. (spadek z 0,1 proc.),
- Kino Polska Muzyka (Grupa Kino Polska) – 0,04 proc. (spadek z 0,05 proc.),
- Eska TV Extra (Telewizja Polsat) – 0,03 proc. (bez zmian),
- Mixtape (SandBoxMedia) – 0,03 proc. (w ub.r. kanał nie był monitorowany)
- i Junior Music (MWE Networks) – 0,03 proc. (wzrost z 0,02 proc.).
W grupie komercyjnej 16-49 pierwszy był Polo TV (0,34 proc., spadek z 0,74 proc.), drugi 4fun.tv (0,26 proc. w porównaniu z 0,15 proc. rok wcześniej), a trzecia Eska TV (0,25 proc. udziału, w dół z 0,55 proc.).
W grupie komercyjnej 16-59 prowadził Polo TV (0,36 proc., spadek z 0,66 proc.), a następnie były: Stars.tv (0,21 proc., spadek z 0,22 proc.) i Eska TV (0,2 proc. udziału, w dół z 0,43 proc.).
Dane: Nielsen Media.
Czytaj też: Nominacja Jacka Kurskiego do Banku Światowego jest absurdalna. Opinie miażdżące
(MNIE, 09.12.2022)